Informacje ogólne
Wytrzymałe koło szosowe o szerokości wewnętrznej 25 mm, do którego pasują opony szosowe i szutrowe o większej objętości.
Szersza obręcz zapewnia lepszą jazdę
Koło szosowe Paradigm Comp 25 zwiększa przyczepność, prędkość, niezawodność i komfort. Szersza obręcz wewnętrzna umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem w celu zapewnienia lepszego wsparcia oponom.
Szczegóły produktu
1 -
Dzięki wewnętrznej szerokości obręczy wynoszącej 25 mm (zewnętrzna 30 mm) oferuje dodatkowe wsparcie dla opon i jest lepiej dostosowane do opon szosowych i szutrowych o większej objętości
2 -
Piasty szosowe Rapid Drive 54 zapewniają szybkie zazębianie, a tym samym większe przyspieszenie oraz większą kontrolę
3 -
Asymetryczne rozmieszczenie szprych zmniejsza przeciągnięcie koła, zapewniając sztywność i stabilność
4 -
Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe
5 -
Wysokość obręczy 23 mm z 24 otworami z przodu/z tyłu
6 -
Tarcza Centerlock z osią przelotową 12 mm i dostępnymi nakładkami do adaptacji do 15 mm
7 -
Zestaw zawiera taśmę do obręczy TLR i wentyl TLR do prostego montażu opon bezdętkowych
8 -
Brak limitu masy rowerzysty
Rozwiązania
Płynność jest szybka
Obręcz o szerokości wewnętrznej 25 mm oferuje lepsze oparcie dla szerszej opony szosowej i szutrowej oraz zwiększa całkowitą objętość opony. Dodatkowa objętość pozwala jeździć na niższym ciśnieniu dla wyższego komfortu i lepszej przyczepności oraz może mieć wyższą prędkość toczenia w wielu warunkach drogowych.
Przejdź na system bezdętkowy
Prawidłowo ustawiony system bezdętkowy pozwoli na utrzymanie niższego ciśnienia w oponach, co zwiększy przyczepność, pewność na drodze oraz zapewni szybszą i bardziej płynną jazdę.
Razem raźniej
Bontrager oferuje pełny system bezdętkowy, w tym koła, opony, uszczelniacze, zawory, taśmy do obręczy. Każdy element systemu został zaprojektowany tak, aby współpracował z pozostałymi elementami, dla osiągnięcia maksymalnej wydajności i łatwości użytkowania.
Specyfikacja techniczna
| Rozmiar |
Rear, Shimano HG 11-speed |
| Przód/tył/para |
Tył |
| Średnica |
700C |
| Typ |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
| Kompatybilność kasety |
Shimano HG 11-biegowe |
| Szerokość piasty |
148 mm |
| Otwory |
24 |
| Cieniowanie |
14/15/14 |
| Przekrój poprzeczny |
Okrągły |
| Typ mocowania tarczy |
Tarcza Centerlock |
| Załącznik |
Oś przelotowa |
| Rodzaj blokowania nypli |
Z mosiądzu, samoblokujące |
| Wentyl |
Presta |
| Hub engagement (rear) |
28 |
| Rim width (inner) |
21 mm - 25 mm |
| Rim depth |
Nie dotyczy |
| ISO 5775-2 compliant |
Nie |
| Materiał - Obręcz |
Aluminium |
| Masa |
960g |