- E-Bike
- Rowery
- Rowery Giant
- Rowery Trek
- Kolekcja 2025
- Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Akcesoria Rowerowe
- Oświetlenie rowerowe
- Transport i bagaż
- Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
- Nawodnienie i odżywianie
- Pompki rowerowe
- Akcesoria do rowerów dziecięcych
- Baterie
- Błotniki rowerowe
- Akcesoria i części do błotników rowerowych
- Części montażowe akcesoriów rowerowych
- Dzwonki rowerowe
- Książki i mapy
- Lusterka rowerowe
- Multitoole rowerowe
- Nóżki rowerowe
- Akcesoria i części do nóżek rowerowych
- Ochrona i zabezpieczenie roweru
- Schowki na akcesoria
- Trenażery rowerowe i akcesoria
- Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
- Wieszaki i stojaki rowerowe
- Zabezpieczenia rowerowe
-
Akcesoria Rowerowe
- Odzież
- Części
- Narzędzia i serwis
-
E-Bike
-
Rowery
-
Rowery Giant
- Rowery Trek
-
Kolekcja 2025
-
Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Oświetlenie rowerowe
-
Transport i bagaż
-
Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
-
Nawodnienie i odżywianie
-
Pompki rowerowe
-
Akcesoria do rowerów dziecięcych
-
Baterie
-
Błotniki rowerowe
-
Akcesoria i części do błotników rowerowych
-
Części montażowe akcesoriów rowerowych
-
Dzwonki rowerowe
-
Książki i mapy
-
Lusterka rowerowe
-
Multitoole rowerowe
-
Nóżki rowerowe
-
Akcesoria i części do nóżek rowerowych
-
Ochrona i zabezpieczenie roweru
-
Schowki na akcesoria
-
Trenażery rowerowe i akcesoria
-
Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
-
Wieszaki i stojaki rowerowe
-
Zabezpieczenia rowerowe
Akcesoria Rowerowe -
-
Odzież
-
Części
-
Narzędzia i serwis
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Informujemy, że rowery zakupione wysyłkowo są w pełni wyregulowane i w pełni złożone i mają wykonany przegląd "0". Nasz sklep ponosi odpowiedzialność gwarancyjną i to my realizujemy wszelkie zgłoszenia. Niektóre firmy rowerowe wymagają wykonania pierwszych przeglądów gwarancyjnych oraz rejestracji na ich stronach internetowych. Taki przegląd można wykonać w innym niż nasz punkt autoryzowanych serwisach, ale taki fakt najpierw należy z takim serwisie uzgodnić. Może to się wiązać z dodatkowymi opłatami. W razie pytań prosimy o kontakt.
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@interbike.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Klasztorna 31, 31-979 Kraków , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@interbike.pl lub drogą pocztową na adres ul. Klasztorna 31, 31-979 Kraków.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Klasztorna 31, 31-979 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Wzór reklamacji towaru dostępny jest tutaj: Wzór