Informacje ogólne
Chcesz zbudować rower przełajowy swoich marzeń? Rama z widelcem Boone Disc wykonana jest z włókna węglowego OCLV Serii 600. Charakteryzuje się geometrią opracowaną specjalnie z myślą o wyścigach przełajowych, tylnym rozdzielaczem IsoSpeed pochłaniającym nierówności terenu oraz hakami na 12 mm sztywne osie przelotowe z przodu i z tyłu z myślą o większej sztywności i lepszej przyczepności.
Co weekend stajesz na linii startu i chcesz zbudować lekki rower przełajowy (albo naprawdę wyjątkowy rower na szaleństwa na torze motocrossowym), aby spędzać więcej czasu na tym, co uwielbiasz: pędzeniu w błocie i wygrywaniu wyścigów.
Zwinna, superlekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 600 z rozdzielaczem IsoSpeed z tyłu, stery z łożyskami mechanicznymi, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów oraz suport gwintowany T47. Dodatkowo, widelec Trek Cross w całości z włókna węglowego. Rama pod 12 mm sztywne osie przelotowe i hamulce tarczowe typu flat mount.
Na rynku dostępnych jest wiele ram przełajowych z włókna węglowego, ale tylko jedna wyposażona jest w tylny rozdzielacz IsoSpeed. Boone bezlitośnie rozprawia się z męczącymi muldami na trasie, dzięki czemu zachowujesz siły na ściganie i energię na imprezę po wyścigu.
Stworzony z pomocą przełajowej elity pokona każde wyzwanie, od barier po piaszczyste sekcje.
Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i wydajniejsze niż aluminium
Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę
Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki czemu zdominujesz każdy element wyścigu, włącznie z podbiegami.
Nakładka na maszt podsiodłowy (dostępna w dwóch długościach/dwóch przesunięciach) sprzedawana oddzielnie
Rozwiązania
Płynność jest szybka
System IsoSpeed eliminuje męczące wyboje na trasie i nierówności na żwirze, dzięki czemu możesz dłużej zachować siłę, nie tracąc nic z wydajności pedałowania. <>
Rozwiązania do wyścigów przełajowych
Nasze wyjątkowe technologie dają Tobie i naszym zawodowym rowerzystom przewagę nad konkurencją: Ultrastabilny i elastyczny widelec IsoSpeed. Lepsze prowadzenie linek. Łatwiejsze przenoszenie roweru. Solidny napinacz łańcucha 3S.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 600, rozdzielacz IsoSpeed, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, maszt podsiodłowy Ride Tuned, prowadnica łańcucha 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Waga |
56 - 1.50 kg / 3.31 lbs (bez sprzętu) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Maks. wielkość zębatki |
Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
38 mm |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |