Informacje ogólne
Checkmate SLR to karbonowa rama gravelowa do wyścigów, która sprawi się świetnie na długich i nierównych trasach, zostawiając za sobą chmury kurzu. Aby zapewnić Ci osiągi godne profesjonalnego zawodnika, Checkmate łączy lekki, aerodynamiczny design z IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, pozwalając zachować energię. Uzupełnij tę ramę ulubionymi komponentami i wkręcanymi torbami, a nic już nie stanie Ci na drodze.
Chcesz zbudować od zera ultralekką gravelową maszynę do wyścigów. Chcesz najwyższej jakości, ultralekkiego włókna węglowego i technologii, dzięki której każdy kilometr na liczniku pokonasz bez fatygi, takiej jak pochłaniające wibrację rozwiązanie IsoSpeed. Zarówno szybkość, jak i wszechstronność są priorytetem, a dodatkowo interesują Cię aerodynamiczne profile rur i szeroki prześwit na opony 45 mm (zmierzono), co zapewnia Checkmate.
Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z komfortową technologią IsoSpeed oraz mnóstwem mocowań, by zabrać to, co potrzebne na wyścig, oraz zamontować przykręcane torby i bagażniki na niezbędne rzeczy.
Chcesz, by wymarzony wyścigowy rower gravelowy stał się rzeczywistością? Wybierz ramę Checkmate SLR. Ta ultralekka gravelowa rama została stworzona do wyścigów, prezentując geometrię, która równoważy wygodę z gotowością do ataku. Aerodynamiczne profile rur pomagają zmniejszyć opór powietrza, a technologia IsoSpeed pochłania wybijające z rytmu wibracje, dbając o Twój komfort na każdym kilometrze.
Szukasz ramy gravelowej, gotowej, by lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil
Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technologia IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono)
Nowa geometria Gravel Race chroni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dopasowania, niezbędnego, by zachować komfort przez wiele kilometrów
Najwyższej klasy, ultralekka rama z włókna węglowego OCLV serii 800 pomaga Ci oszczędzić energię, zmniejszając wibracje z drogi
Wyposażony w mnóstwo mocowań, aby dodać torby Adventure i mieć przy sobie wszystkie rzeczy niezbędne do wyścigu
Rozwiązania
Nasz najszybszy rower gravelowy
Nowe aerodynamiczne kształty rurek Full System Foil oraz aerodynamiczna i jednocześnie ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem czynią Checkmate naszym najszybszym rowerem gravelowym w historii.
Nasz najlżejszy rower gravelowy w historii
Najwyższej klasy osprzęt i włókno węglowe OCLV Serii 800 gwarantują lekkość i szybkość dla najwyższej sprawności podczas wyścigów.
Technologia komfortu IsoSpeed
Technologia IsoSpeed wygładza męczące nierówności i umożliwia dłuższą, ostrzejszą jazdę.
Mnóstwo prześwitu na opony
Miejsce na opony gravelowe o szerokości do 45 mm (zgodnie z pomiarem), dzięki którym jedziesz płynnie i sprawnie na szybkich trasach, jak i w trudniejszym terenie.
Bagaż idealny na wyścigi
Liczne punkty mocowania na ramie pozwalają dodać torby Adventure, które zmieszczą kluczowe wyposażenie na wyścigi, a jednocześnie zostawiają miejsce na nawodnienie.
Nowa geometria wyścigowa Gravel Race
Nowa geometria została zaprojektowana specjalnie z myślą o wyścigach gravelowych i dlatego dba o aerodynamiczną pozycję, zwinność w zakrętach oraz kontrolę na zjazdach i trudniejszych trasach.
Stwórz swojego własnego Checkmate
Wybierz spośród praktycznie nieskończonej palety kolorów, dopracuj dopasowanie i starannie dobierz komponenty w Project One.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem |
| Widelec |
Checkmate SLR w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, sztywna oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
45 mm bez błotników |
| Maks. wielkość zębatki |
Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu |
| Waga |
1146g - ML (sama rama, pomalowana)
415g (sam widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |