Informacje ogólne
Rama z widelcem Émonda ALR to gotowa na wyścigi, najwyższej klasy rama aluminiowa, która jest wyjątkowo lekka i szybka, a jednocześnie znacznie delikatniej obchodzi się z portfelem niż podobnej klasy ramy z włókna węglowego. W tej lekkiej ramie o najwyższej klasie geometrii do wyścigów szosowych H1.5 zastosowaliśmy zintegrowany kokpit oraz rury o kształcie Kammtail zapewniające przewagę aerodynamiczną.
Budujesz rower szosowy z hamulcami tarczowymi do przejażdżek klubowych lub wyścigów i szukasz zaawansowanej ramy aluminiowej o dynamicznym wyglądzie i właściwościach prowadzenia normalnie spotykanych tylko w modelach karbonowych.
Ultralekka rama z Alpha Aluminium Serii 300 z aerodynamicznymi rurami Kammtail, technologią niewidocznych spawów Invisible Weld i wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów. Zawiera widelec z włókna węglowego Émonda SL z rurą sterową z tego samego materiału i stery. Przeznaczona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount.
Wygląd i właściwości jezdne karbonu na poziomie cenowym aluminium. Jeżeli myślisz, że aluminium nie może rywalizować z karbonem w zakresie wyglądu i właściwości, pomyśl jeszcze raz. Émonda ALR Disc to przystępna rama z widelcem, która śmiało rywalizuje z dużo droższymi rowerami karbonowymi.
Nowa rama jest lżejsza i bardziej opływowa niż poprzednie modele ALR, zbudowana z aerodynamicznych rur Kammtail, a przewody są poprowadzone w jeszcze bardziej uporządkowany sposób
Szybko podjeżdża, pokonuje zakręty jak na szynach i pewnie pędzi na zjazdach
Wykorzystuje tę samą geometrię, którą można znaleźć w wyścigowych rowerach Émonda, jednocześnie zapewniając charakterystykę zdolną stanąć w szranki z o wiele droższymi rowerami z włókna węglowego
Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru
Internal cable routing extends the life of your cables and adds to the bike's sleek look
Rozwiązania
Waga piórkowa
Émonda ALR zbudowana jest z naszego najlepszego i najlżejszego Alpha Aluminium Serii 300, a ograniczająca masę konstrukcja dba o lekkość, prędkość i radość.
Gotowa na wyścigi geometria
Opracowana we współpracy z Trek-Segafredo, zoptymalizowana pod kątem wyścigów geometria H1.5 pozwala Ci przyjąć idealną pozycję pozwalającą na wykorzystanie pełni Twojej mocy.
Wyrafinowana integracja
Dzięki zintegrowanemu prowadzeniu linek i przewodów kokpit jest bardziej uporządkowany, a Émonda ALR jeszcze łatwiej przecina wiatr.
SZYBSZY NIŻ KIEDYKOLWIEK
Nowe aerodynamiczne kształty rur Kammtail zastosowane w Émonda ALR gwarantują zwinność i szybkość gdziekolwiek jedziesz, zarówno na ostrych podjazdach, jak i podczas ścigania na płaskich odcinkach.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Ultralekkie Alpha Aluminium Serii 300, technologia niewidocznych spawów Invisible Weld, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Widelec |
Émonda ALR full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
| Waga |
1257g - 56 (sama rama, pomalowana)
406g (sam widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|