Powered by Smartsupp
Brak towaru

Fuel EX 7 Gen 6 M Hex Blue 2023

Symbol: 5272021
Dostępność: niedostępny
10499.00 11999.00 -13%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
10099
Wybierz rozmiar:
szt.
Dostawa w ciągu: 5-8 dni roboczych
EAN:
601842739945

Informacje ogólne

Fuel EX 7 to maszyna na każdą trasę, która powstała z myślą o kilometrach singletracków. Usprawnione zawieszenie o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu wygładza trudne i wymagające technicznie zjazdy, a lekka aluminiowa rama pozwala żwawo popędzić pod górę. Nowy schowek w ramie i regulowana geometria pozwalają cieszyć się ze wszystkich korzyści modelu z włókna węglowego, ale w niższej cenie. Całość dopełniają koła bezdętkowe i niezawodny napęd Shimano SLX 1x12 zapewniające maksimum radości w terenie.

Szukasz maszyny full-suspension na każdy teren z wyższej klasy komponentami, na przykład widelcem amortyzowanym RockShox Gold RL, który płynie po kamieniach, gwarantując radosne, płynne zjazdy.

Lekka rama full-suspension ze stopu aluminium wyposażona w widelec amortyzowany RockShox Gold RL o 150 mm skoku ze sprężyną DebonAir pochłaniającą niewielkie nierówności oraz damper Fox Performance z tyłu. Ponadto, napęd Shimano SLX 1x12 i szerokie koła Bontrager z oponami bezdętkowymi oraz sztyca regulowana. Nowa regulowana geometria dająca pełną kontrolę nad maszyną.

Nic nie przebije Fuel EX 7 w oczach miłośnika all-mountain. Sprawna geometria rozprawia się z górami, a usprawnione zawieszenie i napęd umożliwiają jazdę przez cały dzień.

Dostajesz do dyspozycji moc maszyny all-mountain z usprawnionymi komponentami gotowymi na Twoje postępy w jeździe po szlakach

W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe wyposażone są w koła 29-calowe

Sztyca regulowana dba o to, by siodełko w żaden sposób nie przeszkadzało, gdy chcesz wbić się w zakręt i rozwalić zjazd.

Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii

Dzięki prowadzeniu wewnętrznemu linek i przewodów, uniwersalnemu hakowi zawieszenia, usprawnieniom w osprzęcie i gwintowanemu wkładowi suportu konserwacja to błahostka

Rozwiązania

Schowek wewnętrzny

Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.

Active Braking Pivot

Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.

Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie

Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.

Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko

Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.

Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru

Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.

Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu

Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu - przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.

Shimano XT

Shimano XT to kultowa grupa napędowa MTB, której zaufały kolejne pokolenia kolarzy górskich z całego świata. Bez względu na szlak, bez względu na miejsce, XT jest idealnym wyborem do kolarstwa górskiego. Niezawodna zmiana przełożeń. Doskonałe hamowanie. Intuicyjna konserwacja. XT jest wysokowydajną maszyną, na którą możesz liczyć.

Specyfikacja techniczna

Rama Alpha Platinum Aluminum, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowany stosunek skoku tylnego koła do skoku amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku
Widelec RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
Amortyzator Fox Performance Float EVOL, 3-pozycyjne tłumik DPS, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 185 mm x 55 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 160mm

*Koło przednie Rozmiar: XS , S
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
*Koło tylne Rozmiar: XS , S
Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: XS , S
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50"
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50"
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50"), Widelec: Patrz dane producenta

Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
Wkład suportu Shimano BB-MT501 BSA
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T

Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: XS , S
TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości
Rozmiar: M , ML
TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości
Rozmiar: L , XL , XXL
TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości
Kierownica Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
*Wspornik kierownicy Rozmiar: XS , S
Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Hamulec Hamulce tarczowe hydrauliczne TRP Slate EVO
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
TRP, 6 śrub, 180 mm
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL
TRP, 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca

Waga M - 15,97 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Parametry:
Średnica koła:
29"
Rozmiar ramy:
M
Płeć:
Unisex
Typ roweru:
Trail
Rodzaj ramy:
Aluminiowa
Rodzaj amortyzacji:
Pełne zawieszenie
Liczba biegów:
12
Rodzaj hamulca:
Tarczowe hydrauliczne
Światła:
Nie
Stopka:
Nie
Zestaw błotników:
Nie
Rok modelowy:
2023
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Negocjuj cenę!
Podpis:
E-mail:
Negocjuj cenę!:

Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.

Dostawa

My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów

Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.

Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!

Cennik dostawy rowerów:

  • dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
  • dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.

Cennik Dostawy części i akcesoriów:

Płatności z góry:

  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Płatności przy odbiorze:

  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Raty w Interbike!

Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:

-BNP Paribas Polska S.A.

Obecnie nasza oferta to:

BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych

Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!

Darmowy montaż akcesoriów

Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!

Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!

Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl

Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.