Informacje ogólne
Kierownica na szuter z szerszą flarą, która zapewnia rowerzystom większy komfort i kontrolę w każdym terenie.
Kierownica z flarą na przygody
Kierownica szosowa GR Elite to lekka kierownica ze stopu aluminium zaprojektowana tak, aby zapewnić rowerzystom jeżdżącym po szutrze i szukającym przygód większy komfort, kontrolę i pewność siebie, zwłaszcza w chwycie dolnym. Podkładki IsoZone EVA zapewniają komfort podczas całej jazdy, a zasięg 75 mm, zagięcie 128 mm i 13-stopniowa flara ułatwiają dostęp do dźwigni hamulca i manetek sterujących zmianą biegów we wszystkich pozycjach jazdy.
Szczegóły produktu
1 -
13-stopniowa flara zapewnia więcej kontroli w chwycie dolnym
2 -
Konstrukcja ze specjalnie cieniowanego, lekkiego stopu 6066-T6
3 -
Krótszy zasięg i szersza flara zapewniają pewną obsługę i łatwy dostęp do elementów sterujących
4 -
Wymienne podkładki IsoZone EVA dodają wygody, zachowując przy tym oryginalną średnicę chwytu
5 -
Kompatybilna ze złączami Shimano EW-RS910 typu A do końcówek kierownicy dla lepszego prowadzenia przewodów Di2
6 -
Wygrawerowane laserowo linie położenia dźwigni hamulca umożliwiają jej dokładne ustawianie
7 -
Kompatybilna z przystawkami aerodynamicznymi
Rozwiązania
Rozszerzone odgięcie na szuter
GR Elite to kierownica szosowa stworzona dla miłośnika jazdy po szutrze i poszukiwaczy przygód, z rozwiązaniami zapewniającymi maksimum kontroli i pewności w trudnym terenie oraz komfort podczas nawet najdłuższych wypraw.
Dopasowanie na wyprawy Adventure
Zasięg 75 mm, aby lepiej pasowała do dłuższych ram nowoczesnych rowerów szutrowych, a także 128 mm zagięcia i 13 stopni odgięcia zapewniają łatwy dostęp do dźwigni hamulców i zmiany przełożeń.
Pewność w chwycie dolnym
Dzięki 13 stopniom odgięcia kierownica jest szersza w pozycji dolnej, dzięki czemu poprawia stabilność i dodaje pewności, pozwalając zachować prędkość na trudnych technicznie odcinkach i kontrolę na wymagających zjazdach.
Komfort na wiele kilometrów
Wbudowane wkładki IsoZone EVA zapewniają dodatkowe wyściełanie w kluczowych położeniach dłoni przy zachowaniu oryginalnej średnicy chwytu, zapewniając komfort na najtrudniejszych nawet trasach.
Zgodne ze skrzynką przyłączeniową Di2 na koniec kierownicy
Utrzymaj porządek kokpitu ze skrzynką przyłączeniową na koniec kierownicy Shimano EW-RS910, dzięki której Twój rower będzie elegancki, jak na taką wspaniałą maszynę przystało.
Specyfikacja techniczna
| Rozmiar |
380mm/465mm |
400mm/485mm |
420mm/505mm |
440mm/525mm |
| Szerokość kaptura |
380 mm |
400 mm |
420 mm |
440 mm |
| Szerokość baranka |
465 mm |
485mm |
505mm |
525mm |
| Obejma |
31,8 mm |
31,8 mm |
31,8 mm |
31,8 mm |
| Zgięcie |
VR-SF |
VR-SF |
VR-SF |
VR-SF |
| Haki |
128 mm |
128 mm |
128 mm |
128 mm |
| Wygięcie dolnych chwytów |
13 stopni |
13 stopni |
13 stopni |
13 stopni |
| Rozstaw ramy |
75 mm |
75 mm |
75 mm |
75 mm |
| Prowadzenie linek |
Zewnętrzne |
Zewnętrzne |
Zewnętrzne |
Zewnętrzne |
| Materiał |
Aluminium |
Aluminium |
Aluminium |
Aluminium |
| Masa |
306g |
314g |
322g |
330g |