Informacje ogólne
Szybkie, lekkie i wytrzymałe koło szosowe z włókna węglowego o wewnętrznej szerokości 25 mm, 37 mm głębokości, z piastą DT Swiss 240 idealną do opon szosowych i szutrowych o większej objętości.
Lżejsze, szybsze, szersze
Gdy chcesz pojechać szybko drogą mniej uczęszczaną. Koła szosowe Aeolus RSL 37 V posiadają obręcz w naszym najnowszym, najlżejszym i najszybszym profilu o szerokości wewnętrznej wynoszącej 25 mm. Doskonałe do współczesnych opon szosowych i szutrowych o dużej objętości.
Szczegóły produktu
1 -
Koła RSL z włókna węglowego OCLV są lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy
2 -
Zoptymalizowana dla kół RSL głębokość 37 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zapewnia najwyższą wydajność szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym.
3 -
Obręcze gotowe do zastosowania bezdętkowego (TLR) z opaską do obręczy TLR Bontrager oraz taśmami TLR
4 -
Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 37 mm (szerokość wewnętrzna 25 mm i zewnętrzna 31 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT Relock
5 -
Gładko toczące się, wyjątkowo lekkie piasty DT Swiss 240 z 36-punktowym mechanizmem zapadkowym Ratchet EXP
6 -
Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
7 -
Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępne zaślepki dla osi z zaciskiem QR
8 -
W zestawie taśma do obręczy TLR, zawór TLR i tradycyjna taśma do obręczy, kompatybilne z taśmą
Rozwiązania
Włókno węglowe gotowe na wyścigi
Włókno węglowe OCLV poziomu RSL to najlżejsze i najwytrzymalsze dostępne tworzywo, które pozwala nam tworzyć najszybsze kształty obręczy jakie tylko jesteśmy w stanie.
Całkowicie nowa konstrukcja 37 mm
Szybkie, lekkie, stabilne — zupełnie nowy kształt obręczy zapewnia idealną kombinację tych trzech cech bez zwiększania masy koła i pogarszania jego stabilności.
Zwiększ objętość
25 mm szerokości wewnętrznej oferuje lepsze oparcie dla szerszej opony szosowej i szutrowej oraz zwiększa całkowitą objętość opony. Dodatkowa objętość pozwala jeździć na niższym ciśnieniu dla wyższego komfortu i lepszej przyczepności oraz może mieć wyższą prędkość toczenia w wielu warunkach drogowych.
DT z piastami Ratchet EXP
Zupełnie nowe, lżejsze bębenki piasty Ratchet EXP są zbudowane ze sprawdzonych elementów wewnętrznych DT Swiss 240s, które zapewniają stałe zazębienie i płynne, szybkie toczenie.
Tubeless Ready
Łatwe skonfigurowanie bezdętkowego zestawu kół za pomocą taśm do obręczy Bontrager TLR lub systemu taśm do obręczy, aby uzyskać jak najlżejszy zestaw.
Gwarancja na całe życie
Koła z włókna węglowego mogą zmniejszyć masę Twojego roweru i poprawić Twoje osiągi — a jeśli wybierzesz firmę Bontrager, Twoja inwestycja będzie odpowiednio zabezpieczona. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager objęte są dożywotnią gwarancją dla ich pierwotnego właściciela.
Program ochrony kół Carbon Care
Każdy zestaw kół z włókna węglowego Bontrager objęty jest Programem ochrony kół Carbon Care. W mało prawdopodobnym przypadku, że uszkodzisz koła w włókna węglowego Bontrager w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu, naprawimy lub wymienimy je za darmo.
Specyfikacja techniczna
| Rozmiar |
Front, Not applicable |
Rear, Shimano HG 9/10/11-speed |
| Przód/tył/para |
Przód |
Tył |
| Średnica |
700C |
700C |
| Typ |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
| Kompatybilność kasety |
Nie dotyczy |
Shimano HG 9/10/11-biegowe |
| Szerokość piasty |
100 mm |
142 mm |
| Otwory |
24 |
24 |
| Cieniowanie |
14/17/14 |
14/17/14 |
| Przekrój poprzeczny |
Eliptyczny |
Eliptyczny |
| Typ mocowania tarczy |
Tarcza Centerlock |
Tarcza Centerlock |
| Załącznik |
Oś przelotowa |
Oś przelotowa |
| Rodzaj blokowania nypli |
Ze stopu, samoblokujące |
Ze stopu, samoblokujące |
| Wentyl |
Presta |
Presta |
| Hub engagement (rear) |
Nie dotyczy |
36 |
| Rim width (inner) |
25 mm |
25 mm |
| Rim depth |
37 mm |
37 mm |
| ISO 5775-2 compliant |
Nie |
Nie |
| Materiał - Obręcz |
Karbonowe |
Karbonowe |
| Masa |
620g |
735g |