Informacje ogólne
Opona na wyścigi szosowe z bawełnianym oplotem, która stawia na pierwszym miejscu prędkość i przyczepność.
Diabelnie szybkie
Jeśli kręci Cię czysta prędkość i ostra jazda po asfalcie, wybierz opony szosowe Bontrager Aeolus RSL TLR. To w 100% wyścigowe opony z wyjątkowo sprężystą bawełnianą konstrukcją i szybką podwójną mieszanką Race Dual Compound do błyskawicznych podjazdów.
Szczegóły produktu
1 -
Lekka i szybka opona na wyścigi stworzona do wyciśnięcia największej prędkości na asfalcie
2 -
Konstrukcja RSL TLR: bawełniany korpus 320tpi z zabezpieczeniem przed przebiciami pod bieżnikiem
3 -
Wyścigowa opona z dwoma mieszankami: szybko toczący się środek i przyczepne boki
4 -
Opona Tubeless Ready (TLR) przystosowana do zastosowania bezdętkowego, zapewniająca łatwy montaż i ochronę przed przebiciami
5 -
Korpus z bawełnianym oplotem lepiej przystosowuje się do nawierzchni, dzięki elastyczności nici, a to przekłada się na jadącą płynniej, szybciej i bardziej przyczepną oponę
6 -
Sztywny i gładki środek bieżnika to klucz do prędkości na prostych, a miększe barki trzymają się pewnie nawierzchni w zakrętach
7 -
Zgodne z obręczami z rantem i bez (hookless) (ciśnienia maksymalne zależą od rozmiaru i rodzaju)
Rozwiązania
Aeolus RSL
Ajolos, grecki bóg wiatru i arcywróg wszystkich kolarzy szosowych, od stuleci dmie wyczynowcom prosto w twarz, udaremniając ich wysiłki. Na szczęście przez ostatnie 25 lat opracowaliśmy liczne sposoby, żeby go przechytrzyć, takie jak nasze koła, siodełka, kierownice i opony Aeolus.
Ścigaj się codziennie
Aeolus RSL to szosowa opona wyścigowa zapewniająca niebagatelną, ponad 3,8-watową różnicę* w oporze toczenia, co daje ogromne przyspieszenie. *W porównaniu z R3 TLR.
Opony w komplecie z wiatrem w plecy
Nowy design w imponujący sposób zwiększa właściwości aerodynamiczne, pomagając Ci oszczędzać energię i dając wrażenie, że zawsze jedziesz z wiatrem.
Bawełniana baza
Korpus z bawełnianym oplotem 320 tpi o bardziej elastycznych włóknach zapewnia wygodę i prędkość poprzez lepsze przyleganie do nawierzchni. W efekcie jedzie płynniej, szybciej i lepiej trzyma się podłoża.
Wyścigi bez flaków
Jeźdź spokojnie z ochroną przed przebiciami kół montowanych bezdętkowo. Pas ochronny pod bieżnikiem stanowi dodatkowe zabezpieczenie przed wszystkim, co czyha na drodze.
Specyfikacja techniczna
| Rozmiar |
700C x 26mm |
700C x 28mm |
700C x 30mm |
700C x 32mm |
| Średnica |
700C |
700C |
700C |
700C |
| Szerokość |
26 mm |
28 mm |
30 mm |
32 mm |
| TPI |
320 TPI |
320 TPI |
320 TPI |
320 TPI |
| Mieszanka |
Race Dual-Compound |
Race Dual-Compound |
Race Dual-Compound |
Race Dual-Compound |
| Durometer |
61a/50a |
61a/50a |
61a/50a |
61a/50a |
| Stopka |
Składany |
Składany |
Składany |
Składany |
| Typ |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
| Ciśnienie maksymalne |
105psi |
95 psi |
90 psi |
85 psi |
| ETRTO |
26-622 |
28-622 |
30-622 |
32-622 |
| Tread |
Prawie gładkie |
Prawie gładkie |
Prawie gładkie |
Prawie gładkie |
| Ochrona przed przebiciem |
RSL TLR |
RSL TLR |
RSL TLR |
RSL TLR |
| Przystosowane do kolcowania |
Nie |
Nie |
Nie |
Nie |
| Pojemność uszczelniacza |
59 ml |
59 ml |
59 ml |
59 ml |
| Masa |
265g |
285g |
-- |
-- |