Informacje ogólne
Z aluminiową ramą z damperem Fuel EX AL jedyne granice to granice Twojej wyobraźni. Wykorzystuje progresywną geometrię na szlaki, w której przód jest przedłużony i dodaje pewności na zjazdach, a tył gwarantuje sprawne jak nigdy podjazdy. Dzięki 140 mm skoku z tyłu z łatwością radzi dobie z trudnymi technicznie trasami i hopami. Tylko czeka na Twój wymarzony osprzęt.
Szukasz przystępnej cenowo i sprawnej ramy full suspension jako podstawy dla swojego wymarzonego roweru. Pragniesz wszechstronnego roweru, który poradzi sobie z zakręconymi zjazdami i tylko czeka, by popędzić z powrotem na szczyt.
Lekka rama aluminiowa z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, które chroni je przed uszkodzeniami i upraszcza montaż. Damper FOX Performance Float X z łatwością rozprawia się z niewielkimi nierównościami i wręcz płynie po ostrych zjazdach. Regulowana geometria pozwala dostosować kąty rury sterowej i rury podsiodłowej.
Rama z damperem Fuel EX AL wprowadza technologie, które widzieliśmy w wersji karbonowej, w bardziej przystępnym, ale równie gotowym na walkę z terenem, modelu ze stopu aluminium. Nowoczesna geometria na szlaki świetnie sprawdza się w każdym terenie, a model ze stopu aluminium pełen jest nowych rozwiązań, takich jak schowek w ramie i regulacja geometrii.
Fuel EX Gen 6 oferuje 140/150 mm skoku i cechuje się zrelaksowaną, regulowaną geometrią, dzięki czemu jeździ nad wyraz sprawnie, a ponadto wszystkie modele, nawet te z aluminium, mają wbudowany w ramę schowek
Wykorzystuje nowoczesną geometrię gotową na strome zjazdy po luźnej nawierzchni, a jednocześnie podjazdy z maksymalną mocą
Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
Wbudowany w ramę schowek zmieści zarówno przekąski, jak i narzędzia
Zawieszenie tylne FOX Performance dba o płynność jazdy i wydajne pedałowanie
Rozwiązania
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu
Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu - przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Alpha Platinum Aluminum, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowany stosunek skoku tylnego koła do skoku amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku |
| Amortyzator |
Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
160mm |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50") Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
Maks.: 34T (owalna - 32T) Min.: 28T |
| Stery |
Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 4,60 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |