Informacje ogólne
Rama z damperem Session AL stanowi wspaniałą podstawę do zbudowania idealnej downhillowej maszyny. Nowe zawieszenie o wysokim punkcie obrotu pozwala zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonać nawet najostrzejsze trasy, a mocna rama ze stopu aluminium bierze wyboje na siebie na krętych i technicznych sekcjach.
Spędzasz wolny czas na szybkiej jeździe w górach, a od czasu do czasu nawet się ścigasz. Marzysz o błyskawicznych zjazdach i chcesz porządnej, wzorowo trzymającej się ramy z damperem do DH, do której dobierzesz części, by stworzyć rower zjazdowy marzeń.
Mocna rama aluminiowa, 200 mm skoku z tyłu zapewnianego przez damper sprężynowy Marzocchi Bomber. Stery FSA Orbit wyposażone są w regulowane nasadki kątowe. Możesz założyć koła 29-calowe, 27.5-calowe, a także zamieszać je i zestawić 29 z przodu i 27.5 z tyłu.
Świetna podstawa dla Twojej wymarzonej maszyny do DH. Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu zapewnia lepszą przyczepność, większą prędkość i praktycznie zero uderzenia w pedały.
Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback", czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków.
Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
Damper sprężynowy Marzocchi zapewnia miękką charakterystykę pracy i minimalizuje zjawisko oporu przed ugięciem, a także zapewnia niezmienną sprawność podczas długich, ostrych zjazdów
Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH.
Rozwiązania
Czysta prędkość, bez przerwy
Konstrukcja Session z wysoko położoną osią zapewnia ścieżkę tylnej osi umożliwiającą ruch tylnego koła zgodny z kierunkiem siły wstecznej od przeszkody, nie przeciw niej. Podczas jazdy po szlaku zawieszenie pracuje znacznie płynniej i zachowuje pęd, a jednocześnie zapewnia lepszą przyczepność.
Mieszaj do woli
Session, dzięki 29-calowym kołom jest dostosowany do dużych prędkości, ale lubiący sobie pobrykać mogą skorzystać z konfiguracji mieszanej z kołem tylnym 27,5 cala lub nawet przednim i tylnym kołem 27,5 dla lepszej zwinności.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, sztywna oś przelotowa 157x12 mm, 200 mm skoku |
| *Amortyzator |
Rozmiar:
R1
Marzocchi Bomber, sprężyna 400 funtów, 250x72,5 mm |
Rozmiar:
R2
Marzocchi Bomber, sprężyna 450 funtów, 250x72,5 mm |
Rozmiar:
R3
Marzocchi Bomber, sprężyna 500 funtów, 250x72,5 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
200 mm |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 36T |
| Stery |
FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5" (w zestawie miski do regulacji geometrii)
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. rozmiary tarczy hamulcowej - Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca |
| Waga |
R2 - 5,70 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |