Informacje ogólne
Rama z damperem Slash C to idealny początek, by zacząć budować swoją wymarzoną maszynę do enduro. Wytrzymałe rury z włókna węglowego OCLV Mountain razem z 29-calowymi kołami gotowymi do przelatywania przez rock gardeny, damper z dostępnym tylko u Treka tłumieniem RE:aktiv z Thru Shaft i stery ze zintegrowanym zabezpieczeniem Knock Block 2.0 czynią z niej idealną ramę enduro na szybkie przejażdżki po zakręconych trasach.
Jeździsz po potężnych górach i marzysz o Enduro World Series, więc szukasz każdej przewagi, którą może Ci dać rama. Pędzisz w dół z zawrotnymi prędkościami i chcesz roweru, który pomoże Ci w realizacji górskich marzeń.
Mocna rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów Control Freak, amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT o 160 mm skoku, mostek Bontrager Line Pro 35 mm oraz stery ze zintegrowanym zabezpieczeniem Knock Block 2.0, które chroni ramę przed uderzeniami kierownicy i korony widelca o ramę. Stworzony do kół 29-calowych i widelca o skoku 170 lub 180 mm.
To właśnie na tej ramie ścigają się zawodowcy z Trek Factory Racing Enduro. Jest mocna, szybka, responsywna i absolutnie zdolna zmierzyć się z najostrzejszymi trasami enduro na świecie.
RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny damper, więc lepiej trzyma się terenu i pozwala Ci zachować pełną kontrolę
Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Mino Link pozwala regulować geometrię, więc dostajesz rower na wyścigi enduro i super sprawny rower na szlaki w jednym
Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę
Rozwiązania
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Pełna ochrona ramy
Wymienne osłony rury dolnej chronią spód ramy przed uderzeniami kamieni oraz odłamkami na szlaku i kiepskimi uchwytami bagażników rowerowych, dzięki czemu zapomnisz o możliwych uszkodzeniach i skupisz się na kolejnym szybkim zjeździe.
Włókno węglowe OCLV Mountain
Włókno węglowe firmy Trek przeznaczone do jazdy górskiej jest mocniejsze dzięki zastosowaniu wyjątkowych materiałów i procedur, zaawansowanej inżynierii firmy Trek oraz wysokim standardom testowania.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Trójkąt przedni i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku |
| Amortyzator |
RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 230x62,5 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
180mm (596mm od osi do korony) |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 34T, min. 28T |
| Wspornik kierownicy |
Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
|
| Stery |
Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 3.70 kg / 8.16 lbs |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |