Informacje ogólne
Slash C to muskularna rama enduro z włókna węglowego, która chętnie dołączy do Twojego wymarzonego zestawu. Zapewni Ci pożądaną geometrię na szlak, a konstrukcja z wysokim punktem obrotu pomoże wdrapywać się po stromych występach i zjeżdżać po nierównych zboczach bez odrywania kół. Posiada damper RockShox Vivid Ultimate ze skokiem 170 mm i może być sparowana z dowolnym widelcem amortyzowanym o skoku 170 mm. Zamontuj mieszane koła, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, lub wybierz parę 29-calówek. Ty wybierasz.
Prognoza na następne dni przewiduje mnóstwo enduro, dlatego chcesz zbudować najlepszą możliwą karbonową maszynę, aby się na nie przygotować. Chcesz, aby Twój rower miał długi skok do pochłaniania spadków i potrafił zwinnie wdrapać się z powrotem na szczyt po więcej wrażeń. Interesuje Cię wszechstronność i chcesz mieć możliwość modyfikowania geometrii ramy oraz doboru najlepszego rozmiaru kół.
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowy schowek w ramie. Ponadto 170 mm skoku dampera RockShox Super Deluxe Select+ oraz wszelkie możliwości regulacji i personalizacji, jakie możesz sobie wymarzyć.
Jeśli masz ochotę spędzić wiele dni na wymagających szlakach i potrzebujesz karbonowej maszyny, która poradzi sobie z tym wyzwaniem, Slash C to odpowiednia rama dla Ciebie. Zyskasz wszechstronność jazdy od długodystansowej po przełajową i będziesz mieć możliwość pełnego dostosowania. Świat stoi przed Tobą otworem.
Świat stoi przed Tobą otworem - możesz uzupełnić ramę Slash o dowolne wymarzone komponenty
Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
Masz pełną kontrolę nad stylem jazdy dzięki regulacji progresji zawieszenia i opcjonalnym miskom sterów do regulacji kąta
Możesz zdecydować, czy chcesz mieszane koła: 29 cali z przodu i 27,5 calaz tyłu, czy wolisz komplet 29-calówek
Wewnętrzny schowek w ramie daje Ci możliwość zabrania ze sobą narzędzi, zestawu do naprawy dętek i przekąsek
Rozwiązania
Konstrukcja z wysoką osią obrotu wahacza
Wysoko położona oś obrotu wahacza w Slash umożliwia przemieszczanie osi koła do tyłu, gdy zawieszenie zostaje ściśnięte, dzięki czemu koło tylne porusza się zgodnie ze zwrotem siły z uderzeń o przeszkody i szybciej odsuwa z drogi. Na szlaku zapewnia to wyjątkowo płynną pracę, a jednocześnie pozwala zachować pęd i niesamowitą przyczepność.
Ogranicz odbicie pedałów
Większy napinacz górny Slash nie tylko eliminuje odbicie pedałów spowodowane położoną wysoko osią obrotu wahacza. Jego rozmiar i położenie zapewniają idealne ograniczenie ugięcia dampera dla sprawnego pedałowania. Napinacz dolny zmniejsza naprężenie łańcucha na przerzutce, dzięki czemu cieszysz się płynniejszą zmianą biegów i sprawnością pracy zawieszenia.
Różne rozmiary kół
Standardowo otrzymujesz 29-calowe koło z przodu dla wygody toczenia i mniejsze, 27,5-calowe, z tyłu, idealne na szaleństwa. Chcesz się cieszyć z prędkości 29-era? Po prostu wymień dolne mocowanie dampera (sprzedawane oddzielnie), aby obniżyć suport i założyć szybsze koło również z tyłu.
Usprawniony schowek w ramie
Zamknięcie osłony schowka jest większe, wygodniejsze w użyciu, a części plastikowe wykonane z materiałów z recyklingu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dolne rury widełek tylnych odpowiadające rozmiarowi ramy
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Cisza i bezpieczeństwo
Opracowana z wyjątkową uwagą osłona dolnej rury widełek tylnych ogranicza ruch łańcucha, co przekłada się na cichą jazdę, a zdejmowane osłony rury dolnej chronią przed uderzeniami kamieni. Pod lakierem znajduje się nawet wbudowana osłona Carbon Armor dla dodatkowej wytrzymałości.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku |
| Amortyzator |
RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T |
| Stery |
Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z miski do regulacji kąta
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. rozmiary tarczy hamulcowej - Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 4,60 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |