Informacje ogólne
Top Fuel AL to idealna aluminiowa rama z damperem potrzebna do zbudowania nad wyraz szybkiego, dającego mnóstwo radości i wszechstronnego roweru górskiego. Wielozadaniowość to jego drugie imię, więc możesz wyposażyć go z myślą o pokonywaniu singletracków, pagórkowatych trasach i czymkolwiek innym, co przyjdzie Ci do głowy.
Chcesz zbudować jeden rower full suspension, który będzie dawał mnóstwo radości na najróżniejszych trasach. Szukasz ramy stworzonej z myślą o wydajności i zdolnościach terenowych.
Lekka rama z Alpha Platinum Aluminium ze schowkiem i regulowaną geometrią Mino Link, damper Fox Performance Float o skoku 120 mm z dwupozycyjnym tłumieniem DPS, stery z Knock Block 2.0, wspornik kierownicy Bontrager Elite 35 mm i wewnętrzne prowadzenie linek oraz przewodów. Przeznaczona do wykorzystania z widelcem o skoku 130 mm. Do opon o szerokości 2,4 cala.
Jeśli szukasz korzystnej bazy dla roweru full suspension, która jedzie szybko i daje dużo radości na pagórkowatych trasach oraz podczas trudnych technicznie zjazdów, Top Fuel AL to idealny sposób na start.
Alpha Platinum Aluminium jest lekkie i wytrzyma każdy szlak
Wydajna i sprawna: na podstawie tej ramy możesz zbudować maszynę, która poradzi sobie z najróżniejszymi trasami i terenem
Mino Link pozwala wprowadzać niewielkie regulacje geometrii szybko i łatwo, nawet w środku przejażdżki
Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Rozwiązania
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Szybkość i kontrola
120 mm skoku z tyłu w połączeniu z progresywną geometrią na szlaki przekładają się na szybką i responsywną maszynę, z którą zachowasz zimną krew na trudniejszych technicznie odcinkach trasy.
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Bezproblemowe prowadzenie linek i przewodów
Przewody i linki w Top Fuel prowadzone są wewnątrz ramy w osłonach, dzięki czemu jazda po trasie jest cicha, a utrzymanie bezproblemowe.
Dlaczego mój rower ma zakrzywioną rurę górną?
Mniejsze ramy (XS i S) mają wygiętą rurę górną. Taka konstrukcja pozwala uzyskać niższy przekrok, co jest korzystne dla niższych rowerzystów, ponieważ pozwala im łatwiej wsiadać na rower. Większe ramy (M i większe) posiadają prostą rurę górną, ponieważ wyżsi rowerzyści z dłuższymi nogami zazwyczaj nie mają takich problemów z wysokością przekroku.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
| Amortyzator |
Fox Performance Float DPS, 3-pozycyjne tłumienie, 185 mm x 50 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
130mm (541mm od osi do korony) |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50" |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 36T, owalna - 34T, min.: 28T |
| Wspornik kierownicy |
Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
|
| Stery |
Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 180mm |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 3.92 kg / 8.65 lbs |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |