Informacje ogólne
Rama z damperem Top Fuel C stworzona została z myślą o skompletowaniu superszybkiego i sprawnego roweru do ostrej i pełnej frajdy jazdy down-country, który pofrunie po trudnych technicznie zjazdach i pozwoli pędzić po podjazdach oraz płynnych sekcjach.
Chcesz zbudować rower, który zastąpi całą kolekcję i poradzi sobie w każdym terenie. Wiesz, że chcesz zacząć od sprawnej ramy z włókna węglowego i planujesz wyposażyć ją w części, dzięki którym stanie się maszyną o średnim skoku, która rozprawi się z każdym szlakiem.
Lekka i przystosowana do trudów obecnych na szlakach rama z włókna węglowego OCLV Mountain z regulowaną geometrią Mino Link, schowek wewnątrz ramy, damper Fox Factory Float o skoku 120 mm z dwoma trybami pracy DPS i powłoką Kashima, stery z Knock Block 2.0, wspornik kierownicy Bontrager Elite 35 mm oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów. Przeznaczona do wykorzystania z widelcem o skoku 130 mm. Do opon o szerokości 2,4 cala.
Top Fuel C to lekka, zwinna i dająca mnóstwo radości rama. Ta rama z włókna węglowego OCLV Mountain z damperem to idealny początek do zbudowania szybkiego, sprawnego i po prostu wyjątkowego roweru marzeń na szlaki.
Dzięki ramie z włókna węglowego masz lekki i responsywny rower
Jeśli chcesz zbudować niesamowicie szybki i wszechstronny rower na szlaki, to idealna podstawa
Mino Link pozwala wprowadzać niewielkie regulacje geometrii szybko i łatwo, nawet w środku przejażdżki
Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Rozwiązania
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Szybkość i kontrola
120 mm skoku z tyłu w połączeniu z progresywną geometrią na szlaki przekładają się na szybką i responsywną maszynę, z którą zachowasz zimną krew na trudniejszych technicznie odcinkach trasy.
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Bezproblemowe prowadzenie linek i przewodów
Przewody i linki w Top Fuel prowadzone są wewnątrz ramy w osłonach, dzięki czemu jazda po trasie jest cicha, a utrzymanie bezproblemowe.
Dlaczego mój rower ma zakrzywioną rurę górną?
Mniejsze ramy (XS i S) mają wygiętą rurę górną. Taka konstrukcja pozwala uzyskać niższy przekrok, co jest korzystne dla niższych rowerzystów, ponieważ pozwala im łatwiej wsiadać na rower. Większe ramy (M i większe) posiadają prostą rurę górną, ponieważ wyżsi rowerzyści z dłuższymi nogami zazwyczaj nie mają takich problemów z wysokością przekroku.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
| Amortyzator |
Fox Factory Float DPS, 3-pozycyjne tłumienie, regulacja kompresji open-mode, powłoka Kashima, 185x50 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
130mm (541mm od osi do korony) |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50" (XS: 27,5 x 2,50"), Widelec: patrz specyfikacja producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 36T, owalna - 34T, min.: 28T |
| Wspornik kierownicy |
Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
|
| Stery |
Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 180mm |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 2,70 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |