Informacje ogólne
Rama z widelcem Checkpoint SL to rama z włókna węglowego na szuter na wielkie terenowe przygody. Zwinna a jednocześnie stabilna geometria o progresywnej charakterystyce, wygładzający szuter rozdzielacz IsoSpeed, schowek wewnętrzny, dodatkowe mocowania na torby i sprzęt, a dodatkowo porządny prześwit przy oponach czynią z niej idealny punkt startowy dla zbudowania lekkiego i sprawnego roweru na szuter.
Twoim celem są przygody i szukasz sprawnego roweru na szuter, z którym pojedziesz dalej i szybciej. Spędzasz długie dni na siodełku i chcesz, by Twój wymarzony rower na szuter miał wygładzający trasę i dostępny tylko od Treka rozdzielacz IsoSpeed.
Widelec z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed oraz osłoną Carbon Armor, widelec z włókna węglowego, progresywna geometria zapewniająca stabilność przy wysokich prędkościach i wydajność na trudnych podjazdach, wewnętrzny schowek, ukryte przewody i linki, które nie będą przeszkadzały w założeniu toreb, zintegrowane punkty mocowania dla toreb na ramę oraz mocowania na bagażniki i błotniki. Wyposażony jest w stery i przygotowana pod osie przelotowe 12 mm, hamulce tarczowe flat mount i suport T47. Możesz nawet skorzystać z regulowanej sztycy podsiodłowej, by usiąść niżej na długich zjazdach. Możliwość stosowania opon do rozmiaru 45c.
Rama z widelcem Checkpoint SL to idealny punkt startu dla zbudowania wydajnego roweru na szuter. Geometria zapewnia stabilność i szybkość, a sama rama pełna jest dodatkowych punktów mocowania, ma wewnętrzny schowek, a także rozdzielacz IsoSpeed pochłaniający nierówności w trudnym terenie.
Rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie
Nowa progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
Elegancki schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
Zintegrowane w ramie mocowania na torbę oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie ekwipunku i wody
To wyjątkowo wszechstronny rower, dostosowany do różnych stylów jazdy, w tym przejażdżek po szutrze, dłuższych wypraw i codziennych dojazdów do pracy
Rozwiązania
Nowa, progresywna geometria
Szybkie i zwinne prowadzenie przy zachowaniu stabilności oraz kontroli na trudniejszych zjazdach.
Prześwit na opony
Większy prześwit pozwala założyć większe opony (700x45 mm lub 27,5x2,1"), z którymi poradzisz sobie na trudniejszym szutrze i w terenie.
Mnóstwo mocowań
Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.
Elegancki wbudowany schowek
Schowek wbudowany w rurę dolną zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Płynność IsoSpeed
Tłumiący nierówności i odpowiednio kontrolujący odbicie rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności, ale bez bujania i skakania po trasie.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zamknięcie schowka w rurze dolnej, napinacz łańcucha 3S, suport T47, mocowania bagażnika i błotników, wbudowane mocowania do toreb na ramę, hamulce tarczowe flat-mount, zgodność ze sztycami regulowanymi, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| *Widelec |
Rozmiar:
49, 52, 54, 56, 58, 61
Trek Checkpoint, w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania bagażnika, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Rozmiar:
49, 52, 54, 56, 58, 61
Trek Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle
|
| Dopasowanie ramy |
Gravel |
| Waga |
1480g - 56cm (sama rama, pomalowana)
501g (sam widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 46T, 2x: 50/37 |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Informacje dostępne w instrukcji obsługi |
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |