Informacje ogólne
Rama z widelcem Domane RSL to ultralekka rama do długodystansowych rowerów szosowych z włókna węglowego, która daje Ci swobodę stworzenia swojej wymarzonej maszyny. Zaprojektowana do szybkiej jazdy po nawet najbardziej nierównym bruku - została wybrana przez profesjonalnych zawodników Trek-Segafredo w wyścigu Paryż-Roubaix. Usprawniony tylny rozdzielacz IsoSpeed i aerodynamiczne ulepszenia pomagają podnieść komfort jazdy, pozwalając jednocześnie na maksymalne wykorzystanie każdego wata, który wkładasz w jazdę.
Chcesz zbudować ultralekki długodystansowy rower szosowy z włókna węglowego, z bardziej agresywną geometrią wyścigową. Pragniesz dodatkowego prześwitu na oponę i legendarnego wygładzającego drogę komfortu Domane.
Ultralekka i ulepszona rama i widelec z włókna węglowego OCLV serii 800 z tylnym systemem IsoSpeed. Agresywna geometria wyścigowa H1.5. Przeznaczona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount, zawiera w zestawie stery i widelec z włókna węglowego Domane RSL. Prześwit na opony 35c.
Najlepsza rama do długodystansowego roweru wyścigowego pozwala Ci pokonywać bruk i nierówności na drodze jak profesjonalista. Jest idealna dla zapalonych miłośników wyścigów, którzy chcą zarówno gładkiej i komfortowej jazdy, jak i lepszej pozycji do osiągania dużej prędkości.
Elegancka, całkowicie nowa rama oszczędza wagę i zapewnia większą prędkość swobodną dzięki zaktualizowanym kształtom rur Kammtail.
Geometria Domane H1.5 wymusza przyjęcie bardziej agresywnej, wyścigowej pozycji do jazdy przy zachowaniu stabilności.
Dłuższy rozstaw osi daje precyzyjne prowadzenie na nierównych drogach.
Wygładzający trasę tylny system IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i wygodniej.
Includes bearing top cap compatible with Trek RCS stems. Already have a stem you love? No problem - a traditional bearing top cap are available separately.
Seatpost (available in two lengths/two offsets) sold separately
Rozwiązania
Przewaga komfortu
Nowo udoskonalona technologia IsoSpeed tłumi męczące nierówności i zmniejsza wagę, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej.
Prędkość do wjechania na podium
Nowy Domane z włókna węglowego, który zwyciężył na słynnych brukach wyścigu Paryż-Roubaix, jest szybszy niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowym ulepszeniom aerodynamiki i ultralekkiej konstrukcji.
Wyrafinowana integracja
Domane jest bardziej niż kiedykolwiek zintegrowany ze swoimi ukrytymi linkami i ukrytym zaciskiem sztycy podsiodłowej.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV serii 800, rozdzielacz IsoSpeed, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek, napinacz łańcucha 3S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| *Widelec |
Rozmiar:
52, 54, 56, 58, 60
Domane RSL z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Rozmiar:
52, 54, 56, 58, 60
Domane SLR z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, haki z włókna węglowego, oś przelotowa 12 x 100 mm
|
| Dopasowanie ramy |
Pro Endurance |
| Waga |
1057g - 56cm (sama rama, pomalowana)
401g (sam widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 54T, 2x: 54/40 |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
35mm |
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |