Informacje ogólne
Rama z widelcem Domane SLR Disc wykonana jest z superlekkiego włókna węglowego OCLV Serii 800 i wyposażona jest w tylny rozdzielacz IsoSpeed, który pochłania nierówności terenu. Została stworzona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount, posiada wewnętrzny schowek i ma w zestawie stery, osie przelotowe 12 mm oraz widelec w całości z włókna węglowego Domane Disc. Ponadto ma duży prześwit na opony o rozmiarze (do 38 mm), który pozwoli lekko pokonać nierówne drogi i lekkie szutry.
Budujesz swoją wymarzoną szosówkę do jazdy długodystansowej, która zapewni prędkość oraz komfort podczas długich dni na siodełku i chcesz zacząć od lekkiej, słynącej z wygody ramy Domane z włókna węglowego OCLV.
Ultralekka i ulepszona rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z tylnym IsoSpeed, wewnętrznymi schowkami, wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów i mocowaniami do górnej rury. Rama z widelcem Domane SLR Disc stworzona została z myślą o hamulcach tarczowych flat-mount i zawiera w zestawie stery, osie przelotowe 12 mm i widelec z włókna węglowego Domane Disc.
Wszechstronny szosowy rower wyścigowy o wygodnej pozycji, który sprosta wymaganiom długodystansowych tras. Nie tylko jest zbudowany z naszego ultralekkiego włókna węglowego OCLV serii 800, ale ma też wygładzającą drogę technologię IsoSpeed, która podnosi komfort jazdy po nierównych drogach i szutrze.
Domane SLR Gen 4 łączy tylny rozdzielacz IsoSpeed oraz ramę z włókna węglowego OCLV Serii 800, zapewniając płynną, lekką i wyjątkowo wygodną jazdę po każdej szosie.
Wygodny wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na rurze górnej pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody.
Wygładzający trasę tylny rozdzielacz IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, aby zapewnić komfort podczas najdłuższych przejazdów i najcięższych dni wyścigu.
W zestawie kapa sterów zgodna z mostkami Trek RCS Masz już ukochany mostek? Nie ma problemu, tradycyjny kapsel sterów jest dostępny oddzielnie.
Rozwiązania
Przewaga komfortu
Nowo udoskonalona technologia IsoSpeed tłumi męczące nierówności i zmniejsza wagę, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej.
Prędkość do wjechania na podium
Nowy Domane z włókna węglowego, który zwyciężył na słynnych brukach wyścigu Paryż-Roubaix, jest szybszy niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowym ulepszeniom aerodynamiki i ultralekkiej konstrukcji.
Najlżejszy w historii
Nasze najlepsze i najlżejsze włókno węglowe OCLV serii 800 i nowa konstrukcja oszczędzająca każdy gram sprawiają, że jest to nasz najlżejszy rower szosowy z hamulcami tarczowymi Domane SLR w historii.
Wszechstronny prześwit na opony
Wyposażony w szybkie opony 32 mm, ale z prześwitem dla opon nawet do 38 mm, dzięki czemu można pewnie jeździć w każdym terenie, od gładkich nawierzchni po lekkie szutry.
Schowek wewnętrzny
Wewnętrzny schowek w rurze dolnej i mocowania na torbę na rurze górnej ułatwiają przewożenie wszystkiego, co potrzebne podczas całodziennych przejażdżek.
Wyrafinowana integracja
Domane jest bardziej niż kiedykolwiek zintegrowany ze swoimi ukrytymi linkami i ukrytym zaciskiem sztycy podsiodłowej.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 800, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Widelec |
Domane SLR z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, haki z włókna węglowego, oś przelotowa 12 x 100 mm
|
| Dopasowanie ramy |
Endurance |
| Waga |
1193 g - 56 cm (rama, pomalowana)
427 g (widelec, pomalowany) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 48T, 2x: 52/36 |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
38 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|