Informacje ogólne
Rama z widelcem Madone SLR Disc to najlepsza platforma do zbudowania własnego aerodynamicznego roweru szosowego. Wykorzystuje nasze najlżejsze ułożenie włókna węglowego OCLV Serii 800 i regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej wygładzający nierówności trasy.
Chcesz najlżejszej, najpłynniej jeżdżącej i najbardziej aerodynamicznej szosowej ramy z widelcem w rodzinie Madone przystosowanej do hamulców tarczowych, aby zbudować rower, z którym odbędziesz swoje najszybsze przejażdżki.
Nasza najlżejsza w historii rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z aerodynamicznym profilem rur Kammtail Virtual Foil i wygładzającym trasę regulowanym rozdzielaczem IsoSpeed w górnej rurze, widelec w całości z włókna węglowego KVF z ukrytym prowadzeniem linek i przewodów, suport T47 i wbudowane stery Madone. Przeznaczona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount.
Twój najlepszy rower szosowy zaczyna się od najlepszej wyścigowej ramy rowerowej. Rama z widelcem Madone SLR Disc to po prostu najlżejsza i najszybsza szosowa rama pod hamulce tarczowe jaką stworzyliśmy i poczujesz to od momentu, gdy wsiądziesz na rower.
Włókno węglowe OCLV Serii 800 to najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy. Z nim Madone jedzie szybciej w każdym terenie i w każdych warunkach
Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający płynne, kontrolowane i stabilne odbicie.
Dzięki wzorom malowania Madone Project One ICON ten najwyższej klasy rower wyścigowy to prawdziwe dzieło sztuki
Wykorzystuje hamulce tarczowe flat mount zwiększające prześwit przy oponie i mocno hamujące w każdych warunkach pogodowych
Rozwiązania
Włókno węglowe OCLV Serii 800
To najlżejszy materiał jaki kiedykolwiek opracowaliśmy i czyni Madone szybszym w każdym terenie i w każdych warunkach.
Niezrównana integracja
Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma niewidoczne prowadzenie linek, aerodynamiczną część przednią, ukryty maszt podsiodłowy, zintegrowane hamulce i wiele więcej.
Aerodynamika, która wygrywa wyścigi
Tak w rzeczywistych warunkach, jak i w tunelu aerodynamicznym, wyjątkowy kształt rury Kammtail Virtual Foil w Madone zalicza się do najbardziej aerodynamicznych na świecie.
Wyjątkowo Twój
Uczyń swojego Madone prawdziwym dziełem sztuki razem z najwyższej klasy schematem kolorystycznym Project One ICON
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, zgodna z Duo Trap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Widelec |
Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, ukryte prowadzenie linek i kabli, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Dopasowanie ramy |
H1.5 Race |
| Waga |
56 - 1,97 kg / 4,35 funta |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Przerzutka przednia |
Mechaniczne przerzutki przednie muszą mieć pełną końcówkę pancerza (przykład: przełączane przerzutki przednie Shimano) |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
28mm |