Powered by Smartsupp
Brak towaru

Rama z widelcem Madone SLR Gen 7 62 Deep Smoke Carbon

Symbol: 5283436
Dostępność: niedostępny
31199.00
szt.
Dostawa w ciągu: 5-8 dni roboczych
EAN:
601842826584

Informacje ogólne

Rama z widelcem Madone SLR Disc tylko czeka, by przekuć Twoje marzenia o ściganiu w rzeczywistość. Ta lekka aerodynamiczna rama zbudowana jest z włókna węglowego OCLV Serii 800 i oferuje aerodynamiczne usprawnienia oraz wyposażona jest w technologię IsoFlow, która ogranicza masę, poprawia komfort i pozwala Ci minąć cały peleton. Spuść wodze wyobraźni tworząc swój wymarzony rower.

Chcesz niewiarygodnie lekkiej, wyjątkowo płynnie jeżdżącej i aerodynamicznej szosowej ramy z widelcem przystosowanej do hamulców tarczowych, aby zbudować rower, z którym pojedziesz szybciej niż kiedykolwiek.

Lekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 800 z nowym aerodynamicznym profilem rur Kammtail i aerodynamiczną, wygładzającą trasę technologią IsoFlow, widelec w całości z włókna węglowego o kształtach KVF z ukrytym prowadzeniem linek i przewodów, suport T47 i zintegrowane stery Madone. Przeznaczona do zastosowania z hamulcami tarczowymi flat mount.

Twój najlepszy rower szosowy zaczyna się od najlepszej wyścigowej ramy rowerowej. Rama z widelcem Madone SLR Disc zapewnia niezrównaną prędkość, co poczujesz, gdy tylko pojedziesz po raz pierwszy.

Madone Gen 7 stawia wszystko na aerodynamikę — niewiarygodnie szybka i superlekka rama wyposażona jest w wyścigowe rozwiązania, takie jak rury w kształcie Kammtail ograniczające opory i zapewniającą komfort w kluczowych momentach technologię IsoFlow

Zyskujesz superlekką ramę pod hamulce tarczowe Madone wykonaną z włókna węglowego OCLV Serii 800

Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę

Ergonomiczny i aerodynamiczny kokpit pozwala Ci przyjąć szybszą i wygodniejszą pozycję dla wyciśnięcia maksymalnej mocy

Wykorzystuje hamulce tarczowe flat mount zwiększające prześwit przy oponie i mocno hamujące w każdych warunkach pogodowych

Sztyca podsiodłowa (dostępna w dwóch długościach/dwóch przesunięciach) sprzedawana oddzielnie

Rozwiązania

Bezprecedensowa aerodynamika

Nowy Madone SLR to nasz najszybszy wyścigowy rower szosowy, a to dzięki nowym aerodynamicznym profilom ramy Kammtail, konstrukcji kierownicy zintegrowanej z mostkiem oraz pozycji rowerzysty.

Dostępna wyłącznie u nas technologia IsoFlow

Nowa technologia IsoFlow, opracowana specjalnie dla siódmej generacji Madone SLR, ogranicza masę, poprawia właściwości aerodynamiczne i czyni jazdę znacznie bardziej komfortową.

Najlżejszy Madone z hamulcami tarczowymi w historii

Wyjątkowo lekkie włókno węglowe OCLV Serii 800 oraz nowa, odchudzona konstrukcja umożliwiły stworzenie najlżejszego modelu Madone z hamulcami tarczowymi w historii.

Nowa ergonomiczna kierownica zintegrowana z mostkiem

Nowa zoptymalizowana kierownica zintegrowana z mostkiem węższa o 3 cm przy klamkomanetkach względem chwytu dolnego zapewnia wygodniejszą i bardziej ergonomiczną pozycję jazdy, umożliwiając szybsze ściganie, lepszą aerodynamikę i wzorową kontrolę. Użyj swojego rozmiaru kierownicy/mostka - jeśli normalnie jeździsz z kierownicą/mostkiem 42 cm, wybierz baranka 42 cm z chwytami 39 cm.

Wyrafinowana integracja

Każdy element tego roweru jest częścią większej całości. Ma ukryte linki i przewody, aerodynamiczny kokpit, ukryty maszt podsiodłowy i wiele innych użytecznych rozwiązań.

Specyfikacja techniczna

Rama Włókno węglowe OCLV Serii 800, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), rura podsiodłowa IsoFlow, ukryte prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm
Widelec Madone KVF w całości z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, hamulce tarczowe flat mount, karbonowe haki, oś przelotowa 12 x 100 mm
Dopasowanie ramy H1.5 Race

Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Maks. rozmiar opon 32mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)

Maks. wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 54/40

Rozmiar tarczy Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu

Waga 1050 g - 56 cm (rama, pomalowana)
418 g (widelec, pomalowany)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Negocjuj cenę!
Podpis:
E-mail:
Negocjuj cenę!:

Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.

Dostawa

My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów

Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.

Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!

Cennik dostawy rowerów:

  • dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
  • dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.

Cennik Dostawy części i akcesoriów:

Płatności z góry:

  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Płatności przy odbiorze:

  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Raty w Interbike!

Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:

-BNP Paribas Polska S.A.

Obecnie nasza oferta to:

BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych

Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!

Darmowy montaż akcesoriów

Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!

Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!

Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl

Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.