- E-Bike
- Rowery
- Rowery Giant
- Rowery Trek
- Kolekcja 2025
- Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Akcesoria Rowerowe
- Oświetlenie rowerowe
- Transport i bagaż
- Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
- Nawodnienie i odżywianie
- Pompki rowerowe
- Akcesoria do rowerów dziecięcych
- Baterie
- Błotniki rowerowe
- Akcesoria i części do błotników rowerowych
- Części montażowe akcesoriów rowerowych
- Dzwonki rowerowe
- Książki i mapy
- Lusterka rowerowe
- Multitoole rowerowe
- Nóżki rowerowe
- Akcesoria i części do nóżek rowerowych
- Ochrona i zabezpieczenie roweru
- Schowki na akcesoria
- Trenażery rowerowe i akcesoria
- Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
- Wieszaki i stojaki rowerowe
- Zabezpieczenia rowerowe
-
Akcesoria Rowerowe
- Odzież
- Części
- Narzędzia i serwis
-
E-Bike
-
Rowery
-
Rowery Giant
-
Rowery Trek
-
Kolekcja 2025
-
Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Oświetlenie rowerowe
-
Transport i bagaż
-
Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
-
Nawodnienie i odżywianie
-
Pompki rowerowe
-
Akcesoria do rowerów dziecięcych
-
Baterie
-
Błotniki rowerowe
-
Akcesoria i części do błotników rowerowych
-
Części montażowe akcesoriów rowerowych
-
Dzwonki rowerowe
-
Książki i mapy
-
Lusterka rowerowe
-
Multitoole rowerowe
-
Nóżki rowerowe
-
Akcesoria i części do nóżek rowerowych
-
Ochrona i zabezpieczenie roweru
-
Schowki na akcesoria
-
Trenażery rowerowe i akcesoria
-
Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
-
Wieszaki i stojaki rowerowe
-
Zabezpieczenia rowerowe
Akcesoria Rowerowe -
-
Odzież
-
Części
-
Narzędzia i serwis
-
Trek Slash 9.8 GX AXS M Black Olive 2025
Informacje ogólne
Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, który gwarantuje precyzyjne przerzucanie nawet pod naciskiem.
Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest agresywny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu, a także długiego skoku, aby pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się zalety bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół.
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu, dzięki widelcowi RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damperowi RockShox Vivid Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i zestaw mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive.
Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dobranego zestawu ulepszonych komponentów będą zachwyceni modelem Slash 9.8 GX AXS T-Type. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra.
Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania
Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach
Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain zapewniają lekkość, sztywność w odpowiednich miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy
Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół - szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości
Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)
Rozwiązania
Konstrukcja z wysoką osią obrotu wahacza
Wysoko położona oś obrotu wahacza w Slash umożliwia przemieszczanie osi koła do tyłu, gdy zawieszenie zostaje ściśnięte, dzięki czemu koło tylne porusza się zgodnie ze zwrotem siły z uderzeń o przeszkody i szybciej odsuwa z drogi. Na szlaku zapewnia to wyjątkowo płynną pracę, a jednocześnie pozwala zachować pęd i niesamowitą przyczepność.
Ogranicz odbicie pedałów
Większy napinacz górny Slash nie tylko eliminuje odbicie pedałów spowodowane położoną wysoko osią obrotu wahacza. Jego rozmiar i położenie zapewniają idealne ograniczenie ugięcia dampera dla sprawnego pedałowania. Napinacz dolny zmniejsza naprężenie łańcucha na przerzutce, dzięki czemu cieszysz się płynniejszą zmianą biegów i sprawnością pracy zawieszenia.
Różne rozmiary kół
Standardowo otrzymujesz 29-calowe koło z przodu dla wygody toczenia i mniejsze, 27,5-calowe, z tyłu, idealne na szaleństwa. Chcesz się cieszyć z prędkości 29-era? Po prostu wymień dolne mocowanie dampera (sprzedawane oddzielnie), aby obniżyć suport i założyć szybsze koło również z tyłu.
Usprawniony schowek w ramie
Zamknięcie osłony schowka jest większe, wygodniejsze w użyciu, a części plastikowe wykonane z materiałów z recyklingu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dolne rury widełek tylnych odpowiadające rozmiarowi ramy
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Cisza i bezpieczeństwo
Opracowana z wyjątkową uwagą osłona dolnej rury widełek tylnych ogranicza ruch łańcucha, co przekłada się na cichą jazdę, a zdejmowane osłony rury dolnej chronią przed uderzeniami kamieni. Pod lakierem znajduje się nawet wbudowana osłona Carbon Armor dla dodatkowej wytrzymałości.
Specyfikacja techniczna
*Rama |
Rozmiar:
S , M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku |
---|---|
Rozmiar:
XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku |
|
Widelec | RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) |
*Koło przednie |
Rozmiar:
S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali |
---|---|
Rozmiar:
M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle, 27.5'' |
*Opona |
Rozmiar:
S , M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" |
Rozmiar:
M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
---|
Manetka | SRAM AXS POD |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Korba | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, Typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Kaseta | SRAM Eagle S-1275, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T |
Siodełko | Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
---|---|
*Sztyca |
Rozmiar:
S Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości |
Rozmiar:
M, ML, L, XL Bontrager Line Elite Dropper, 150mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze |
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M - 15.83 kg / 34.9 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.
Dostawa
My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów
Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.
Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!
Cennik dostawy rowerów:
- dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
- dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.
Cennik Dostawy części i akcesoriów:
Płatności z góry:
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Płatności przy odbiorze:
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Raty w Interbike!
Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:
-BNP Paribas Polska S.A.
Obecnie nasza oferta to:
BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych
Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!
Darmowy montaż akcesoriów
Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!
Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!
Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl
Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.
-
Polecamy
-
Produkty podobne