Informacje ogólne
Rama z damperem Slash AL to idealna platforma do zbudowania szybkiego enduro z 29-calowymi kołami lub roweru na szlaki. Mocna rama z Alpha Aluminium, amortyzator tylny z dostępnym tylko u Treka tłumieniem RE:aktiv i stery ze zintegrowanym zabezpieczeniem Knock Block 2.0 dają podstawę do stworzenia roweru górskiego, który poradzi sobie ze wszystkim, od największych zjazdów all-mountain po najbardziej ambitne wyścigi enduro.
Chcesz korzystnego punktu startu do skonstruowania maszyny do enduro oraz takiej technologii na szlaki, którą zyskuje się tylko poprzez wiele lat doświadczenia w jeździe all-mountain. Lubisz szybką, ostrą jazdę, ścinanie zakrętów i szukasz porządnego roweru, który poradzi sobie ze wszystkim, na co natrafisz na dzikich szlakach.
Mocna rama z Alpha Platinum Aluminium z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów Control Freak, 160 mm skoku dzięki damperowi RockShox Deluxe Ultimate z 3-pozycyjnym tłumieniem Thru Shaft, mostek Bontrager Line 35 mm oraz stery ze zintegrowanym zabezpieczeniem Knock Block 2.0, które chroni ramę przed uderzeniami kierownicy i korony widelca o ramę. Stworzony do kół 29-calowych i widelca o skoku 170 lub 180 mm.
Z ramą z damperem Slash AL dostajesz niesamowitą sprawność w rozsądnej cenie i świetną podstawę do stworzenia roweru, który poradzi sobie z najtrudniejszymi szlakami. Niezależnie od tego czy się ścigasz, czy też idziesz na całość, ta potężna rama wytrzyma wszystko.
Tak samo dobrze czuje się na trasie wyścigu i w dziczy—Tak, Slash to rower wyścigowy, ale daje multum radości na trudniejszych szlakach.
Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu
Mino Link pozwala regulować geometrię, więc dostajesz rower na wyścigi enduro i super sprawny rower na szlaki w jednym
Nowe, wyjmowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu, chroniąc linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Rozwiązania
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Knock Block
Gdy coś pójdzie nie tak, rama jest chroniona przez zabezpieczenie Knock Block. Zapobiega pełnemu skręceniu się kierownicy przy kraksie, dzięki czemu nie zerwiesz przewodów, a elementy kokpitu nie uderzą w rurę górną.
Pełna ochrona ramy
Wymienne osłony rury dolnej chronią spód ramy przed uderzeniami kamieni oraz odłamkami na szlaku i kiepskimi uchwytami bagażników rowerowych, dzięki czemu zapomnisz o możliwych uszkodzeniach i skupisz się na kolejnym szybkim zjeździe.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Alpha Platinum Aluminium, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, sztyca podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku |
| Amortyzator |
NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230x62,5 mm
|
| Maks. kompatybilny skok widelca |
180mm (596mm od osi do korony) |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
29 x 2,50" |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 34T, min. 28T |
| Wspornik kierownicy |
Bontrager Line, 35 mm, 0 stopni, 50 mm długości
|
| Stery |
Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
|
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M - 4,31 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |