Informacje ogólne
Rama z damperem Top Fuel C Gen 4 to rama z włókna węglowego ze 120 mm skoku z tyłu gotowa zostać maszyną marzeń. Wykorzystuje gotową na wszystko geometrię Top Fuel i pozostawia wszystko inne Twojej wyobraźni - przygotuj lekką maszynę idealną na błyskawiczne podjazdy z widelcem o skoku 120 lub 130 mm, lub wybierz all-mountain i 140 mm skoku. Wybierz koła 29-calowe lub załóż mniejsze z tyłu. Świat stoi przed Tobą otworem. Mino Link z 4 pozycjami umożliwia dostosowanie do sposobu jazdy i dobranego osprzętu.
Lubisz mieć całkowitą kontrolę nad swoim rowerem i budować go od podstaw. Kręci Cię wszechstronność Top Fuel - prześwit na powietrzne lub sprężynowe dampery od 120 do 130 mm, widelce od 120 do 140 mm, a także możliwość jazdy na kołach 29-calowych lub z mniejszym z tyłu. Cenisz sobie lekki rower i chcesz skorzystać z niskiej masy jednośladu z włókna węglowego, by zwinnie i żwawo podjeżdżać.
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z mocowaniem Mino Link o 4 pozycjach do regulacji geometrii oraz stosunku skoku koła do ugięcia dampera. Damper o skoku 120 mm RockShox Deluxe Ultimate z 3 pozycjami ustawienia tłumienia. Zgodność z widelcem o skoku od 120 do 140 mm i możliwość montażu kół 29 cali lub mieszanych. Ponadto schowek w ramie na najważniejszy bagaż.
Rama z damperem Top Fuel AL C to idealne podstawa do stworzenia wymarzonej maszyny z włókna węglowego na szlaki. Dzięki niej cieszysz się ze sprawności w terenie i lekkości Top Fuel, a jednocześnie masz pełną swobodę w doborze idealnego osprzętu do Twoich potrzeb.
Dzięki lekkiej ramie i wszechstronnej geometrii jest idealnym wyborem na najróżniejsze trasy dla rowerzystów o szerokim wachlarzu zainteresowań.
Dzięki damperowi o skoku 120 mm (możliwość montażu do 130 mm) oraz możliwości zastosowania widelca amortyzowanego o skoku od 120 do 140 mm, możesz wybrać dopasowaną charakterystykę - zwinną i radosną lub spokojną i pewną
Mino Link z czterema pozycjami pozwala uzyskać cztery warianty geometrii i progresywności pracy zawieszenia
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain zapewnia lekkość, zwinność i pochłania nierówności ze szlaku
To gotowa na wszystko rama, która przyjmie sztyce regulowane nawet o wyjątkowo długim skoku, a także umożliwia zastosowanie kół 29-calowych lub mieszanki z mniejszym kołem z tyłu, a nawet kół 27,5" w przypadku małych ram
Rozwiązania
Top Fuel po Twojemu
Wybierz lekkie części i widelec 120 mm, by stworzyć lekkiego jak piórko Top Fuel lub postaw na widelec 140 mm i damper 130 mm z myślą o wszechstronności. Miejsce na sztycę regulowaną o dłuższym skoku oraz możliwość montażu kół o różnych rozmiarach pozwalają zrobić z Top Fuel radośnie zwinną maszynę.
Mino Link o 4 pozycjach
Dostosuj zawieszenie i geometrię do swoich potrzeb na cztery różne sposoby. Przekładasz podkładkę i już jeździsz na mniej lub bardziej progresywnym zawieszeniu. Możesz także dostosować geometrię, wybierając bardziej nachyloną główkę ramy i niższy suport lub mniej nachyloną główkę i wyższy suport.
Nowy schowek wewnętrzny i nowe torby BITS
Z nowymi torbami do schowka w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, aluminiowy łącznik wahacza, Mino Link 4-pozycyjny, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
| Amortyzator |
RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 mm x 50 mm |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
140 mm |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
|
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 34T, min. 30T |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy - Rama: 200 mm min. 180 mm |
| Torba |
Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy
|
| Waga |
M — 2,50 kg |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |