Informacje ogólne
Domane SL 6 to lekki, aerodynamiczny rower szosowy zbudowany z myślą o pokonywaniu długich, trudnych tras w pełnym komforcie. Zapewnia wszystkie korzyści wygładzającej trasę i lekkiej ramy z włókna węglowego OCLV Serii 500 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, sterowanego bezprzewodowo napędu Shimano 105 Di2 i wysokiej jakości kół. W pełni zintegrowany kokpit sprawia, że cały zestaw wygląda bardzo elegancko i daje równie świetne wrażenia podczas obsługi, a w łatwo dostępnym schowku można przechowywać najważniejsze rzeczy na drogę. Ponadto prześwit na grubsze opony 38c pozwala na pokonanie niemal każdej drogi, od asfaltu po lekki szuter.
Każda jazda może zacząć się na asfalcie, ale to jeszcze nie znaczy, że się na nim skończy. Szukasz roweru, który równoważy jakość, komfort i szybkość. Wygląd jest ważny, ale równie ważna jest precyzja zmiany przełożeń elektronicznie sterowanego napędu Shimano 105 Di2 i niezawodność hydraulicznych hamulców tarczowych. Wystarczy dodać ramę z włókna węglowego oraz tylny rozdzielacz IsoSpeed i od razu wiadomo, że każda jazda będzie jak marzenie.
Lekka i dopracowana rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z wygładzającym trasę tylnym rozdzielaczem IsoSpeed, mocne hamulce tarczowe flat mount i sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano 105 Di2. Ponadto przystosowane do montażu bezdętkowego koła Bontrager Paradigm Comp, zintegrowany karbonowy kokpit, schowek w ramie oraz prowadzenie linek i przewodów zwiększają możliwości i poprawiają wygląd roweru. Dodatkowe mocowania na rurze górnej pozwalają zamontować torby na dłuższe przejażdżki bez nieporęcznych pasków i linek.
Wszystkie technologie poprawiające komfort z karbonowego Domane z bezprzewodową grupą Shimano 105 Di2 i dodatkową mocą hydraulicznych hamulców tarczowych. Ten rower jest wygodny, szybki, lekki i gotowy na przygody, a duży prześwit na grubsze opony 38 mm pozwala na równie płynną jazdę po drogach utwardzonych, jak i po lekkim szutrze
Dzięki połączeniu w Domane SL Gen 4 tylnego IsoSpeed, wbudowanych linek i przewodów oraz aerodynamicznych kształtów rur Kammtail powstał superszybki, lekki i wygodny rower
Rower ten zapewnia wyjątkową wszechstronność i sprawdza się dobrze zarówno podczas całodniowych przygód na szerokich drogach, jak i przejażdżek klubowych oraz wyścigów
Elektronicznie sterowany napęd Shimano 105 Di2 nie zrujnuje Twojego budżetu, a mimo to zapewnia płynną i szybką zmianę biegów
Wygładzający trasę system IsoSpeed i prześwit na opony do 38 mm umożliwiają płynną i wygodną jazdę, a męczące nierówności na drodze praktycznie znikają
Wygodny wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na górnej rurze pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody
Rozwiązania
Przewaga komfortu
Nowo udoskonalona technologia IsoSpeed tłumi męczące nierówności i zmniejsza wagę, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej.
Prędkość do wjechania na podium
Nowy Domane z włókna węglowego, który zwyciężył na słynnych brukach wyścigu Paryż-Roubaix, jest szybszy niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowym ulepszeniom aerodynamiki i ultralekkiej konstrukcji.
Najlżejszy w historii
Lekkie i mocne włókno węglowe OCLV serii 500 i nowa konstrukcja oszczędzająca każdy gram sprawiają, że jest to najlżejszy rower szosowy z hamulcami tarczowymi Domane SL w historii.
Wszechstronny prześwit na opony
Wyposażony w szybkie opony 32 mm, ale z prześwitem dla opon nawet do 38 mm, dzięki czemu można pewnie jeździć w każdym terenie, od gładkich nawierzchni po lekkie szutry.
Schowek wewnętrzny
Wewnętrzny schowek w rurze dolnej i mocowania na torbę na rurze górnej ułatwiają przewożenie wszystkiego, co potrzebne podczas całodziennych przejażdżek.
Wyrafinowana integracja
Domane jest bardziej niż kiedykolwiek zintegrowany ze swoimi ukrytymi linkami i ukrytym zaciskiem sztycy podsiodłowej.
Shimano 105 Di2
Dzięki wspólnej platformie Di2 używanej również w Dura-Ace i Ultegra, wyrafinowanej ergonomice, kombinacji przełożeń zoptymalizowanych pod kątem Shimano 105 oraz wyjątkowym hamulcom tarczowym Shimano 105 Di2 R7100 otwiera nową erę ekonomicznych, wydajnych, 12-biegowych napędów. Możesz ustawić go tak, jak lubisz, używając łatwej w obsłudze aplikacji Shimano E-Tube.
Specyfikacja techniczna
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
---|---|
Widelec | Domane SL z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
Dopasowanie ramy | Endurance |
Koło przednie | Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
Ładowarka | Z kablem do ładowania |
---|
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T |
*Korba |
Rozmiar:
44, 47 Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar:
50, 52 Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar:
54, 56 Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar:
58, 60, 62 Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 48T, 2x: 52/36 |
*Siodełko |
Rozmiar:
44, 47, 50, 52 Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar:
54, 56, 58, 60, 62 Bontrager Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca |
Rozmiar:
44, 47, 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar:
58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
|
*Kierownica |
Rozmiar:
44, 47 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 36 cm |
Rozmiar:
50 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm |
|
Rozmiar:
52 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm |
|
Rozmiar:
54, 56 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 42 cm |
|
Rozmiar:
58, 60, 62 Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 44 cm |
|
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
*Wspornik kierownicy |
Rozmiar:
44 Trek RCS Pro, -7 stopni, 60 mm długości |
Rozmiar:
47 Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości |
|
Rozmiar:
50 Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
|
Rozmiar:
52, 54 Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar:
56, 58 Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar:
60, 62 Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
---|
Waga | 56 - 8,90 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.
Dostawa
My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów
Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.
Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!
Cennik dostawy rowerów:
- dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
- dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.
Cennik Dostawy części i akcesoriów:
Płatności z góry:
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Płatności przy odbiorze:
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Raty w Interbike!
Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:
-BNP Paribas Polska S.A.
Obecnie nasza oferta to:
BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych
Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!
Darmowy montaż akcesoriów
Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!
Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!
Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl
Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.