Informacje ogólne
Domane SL 7 to lekki i wydajny szosowy rower endurance przeznaczony do pokonywania długich i trudnych tras. Zbudowany z lekkiej ramy z włókna węglowego OCLV z tylnym IsoSpeed dla wygody, hydraulicznymi hamulcami tarczowymi dla niezrównanej siły hamowania oraz w pełni zintegrowanym kokpitem dla eleganckiego efektu. W dodatku w komplecie jest elektroniczny napęd Shimano Ultegra Di2 dla błyskawicznego przerzucania w każdych warunkach.
Potrzebujesz roweru, który jest szybki, wygodny i wystarczająco wszechstronny, aby poradzić sobie na trudnych drogach. Rama z włókna węglowego jest dla Ciebie ważna ze względu na tłumienie drgań i niską masę, a także uwielbiasz dodatkowy komfort zapewniany przez IsoSpeed. Napęd Shimano Ultegra Di2 i jego szybka, niezawodna zmiana biegów stanowią idealne dopełnienie tej maszyny.
Lekka i dopracowana rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z wygładzającym trasę rozdzielaczem IsoSpeed z tyłu, mocne hamulce tarczowe flat mount i sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2 gwarantujący niezrównaną precyzję i szybkość zmiany biegów. Ponadto koła Aeolus Pro 37 z włókna węglowego, zintegrowany kokpit z włókna węglowego, wewnętrzny schowek oraz wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów zwiększają sprawność, a także poprawiają wygląd roweru. Dodatkowe mocowania na rurze górnej pozwalają zamontować torby na dłuższe przejażdżki bez nieporęcznych pasków i linek.
Domane sprawdził się na światowej scenie jako wszechstronna maszyna szosowa, która jest gotowa do pokonywania długich tras i najtrudniejszych wyścigów na świecie. Dzięki wysokiej precyzji zmiany przełożeń oraz większej niż kiedykolwiek szybkości i niezawodności działania, sterowany bezprzewodowo napęd Shimano Di2 wznosi osiągi na zupełnie nowy poziom.
Dzięki połączeniu w Domane SL Gen 4 aerodynamicznych kształtów rur Kammtail oraz zapewniającej komfort technologii IsoSpeed powstał superszybki, lekki i wygodny rower
Rower ten zapewnia wyjątkową wszechstronność i sprawdza się dobrze zarówno podczas całodniowych przygód na szerokich drogach, jak i przejażdżek klubowych oraz wyścigów
Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje szybką, płynną i responsywną zmianę biegów
Wygładzający trasę system IsoSpeed i prześwit na opony do 38 mm umożliwiają płynną i wygodną jazdę, a męczące nierówności na drodze praktycznie znikają
Wygodny wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na rurze górnej pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody.
Rozwiązania
Przewaga komfortu
Nowo udoskonalona technologia IsoSpeed tłumi męczące nierówności i zmniejsza wagę, dzięki czemu zachowujesz siły na dłużej.
Prędkość do wjechania na podium
Nowy Domane z włókna węglowego, który zwyciężył na słynnych brukach wyścigu Paryż-Roubaix, jest szybszy niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowym ulepszeniom aerodynamiki i ultralekkiej konstrukcji.
Najlżejszy w historii
Lekkie i mocne włókno węglowe OCLV serii 500 i nowa konstrukcja oszczędzająca każdy gram sprawiają, że jest to najlżejszy rower szosowy z hamulcami tarczowymi Domane SL w historii.
Wszechstronny prześwit na opony
Wyposażony w szybkie opony 32 mm, ale z prześwitem dla opon nawet do 38 mm, dzięki czemu można pewnie jeździć w każdym terenie, od gładkich nawierzchni po lekkie szutry.
Schowek wewnętrzny
Wewnętrzny schowek w rurze dolnej i mocowania na torbę na rurze górnej ułatwiają przewożenie wszystkiego, co potrzebne podczas całodziennych przejażdżek.
Wyrafinowana integracja
Domane jest bardziej niż kiedykolwiek zintegrowany ze swoimi ukrytymi linkami i ukrytym zaciskiem sztycy podsiodłowej.
Shimano Ultegra Di2
Ultegra Di2 R8100 to najbardziej wyjątkowy napęd Shimano, pełny innowacyjnych, przełomowych funkcji. Technologia HYPERGLIDE+ umożliwia błyskawiczne, płynne zmiany biegów w górę i w dół, nawet przy maksymalnym obciążeniu. Nowy system przerzucania Di2 po raz pierwszy wykorzystuje bezprzewodowy, zintegrowany obieg Shimano, a przejście na 12-biegową kasetę zapewnia wszelkie niezbędne kombinacje przełożeń. Poprawiliśmy ergonomię i aerodynamikę, co odczujesz na każdym zakręcie, a napęd możesz ustawić tak, jak lubisz, używając łatwej w obsłudze aplikacji Shimano E-Tube.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Włókno węglowe OCLV Serii 500, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Widelec |
Domane SL z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm |
| Waga |
56 - 8.26 kg / 18.22 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
| Manetka |
Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa |
| Przerzutka przednia |
Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny |
| Przerzutka tylna |
Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. zębatka 34T |
| *Korba |
Rozmiar: 44, 47
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: 50, 52
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości |
Rozmiar: 54, 56
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości |
Rozmiar: 58, 60, 62
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości |
| Wkład suportu |
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
| Kaseta |
Shimano Ultegra R8101, 11-34, 12-rzędowa |
| Łańcuch |
Shimano XT M8100, 12-biegowa |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 48T, 2x: 52/36 |
| Koło przednie |
Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm |
| Koło tylne |
Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk przedni |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Zacisk tylny |
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Opona |
Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm |
| Element opony |
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz |
TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon |
38mm bez błotników, 35mm z błotnikami |
| *Siodełko |
Rozmiar: 44, 47, 50, 52
Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
Rozmiar: 54, 56, 58, 60, 62
Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
| *Sztyca |
Rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56
Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm |
Rozmiar: 58, 60, 62
Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm |
| *Kierownica |
Rozmiar: 44, 47
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 36 cm |
Rozmiar: 50
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 38 cm |
Rozmiar: 52
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 40 cm |
Rozmiar: 54, 56
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 42 cm |
Rozmiar: 58, 60, 62
Bontrager Elite IsoZone VR-SF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 75 mm, głębokość 128 mm, szerokość 44 cm |
| Taśma na kierownicę |
Owijka Bontrager Supertack Perf |
| *Wspornik kierownicy |
Rozmiar: 44
Trek RCS Pro, -7 stopni, 60 mm długości |
Rozmiar: 47
Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości |
Rozmiar: 50
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: 52, 54
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: 56, 58
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
Rozmiar: 60, 62
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
| Tarcza hamulcowa |
Shimano CL800, mocowaniem centerlock, 160 mm |
| Rozmiar tarczy |
Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |