Informacje ogólne
FX 3 Disc to wszechstronny rower hybrydowy zorientowany na osiągi, wygodę i użyteczność. Ma też lekką ramę z aluminium, widelec z włókna węglowego, napęd 1x i mocne hamulce tarczowe działające w każdych warunkach pogodowych. To idealna maszyna na dojazdy do pracy, jeśli właśnie tego potrzebujesz, lub świetny towarzysz do ćwiczeń podczas jazdy po szosie lub ścieżkach.
Dojeżdżasz do pracy lub jeździsz dla zdrowia i cieszysz się z dodatkowego czasu w siodełku. Szukasz świetnie wyglądającego roweru—wszechstronnego, wygodnego i opartego na wysokiej klasy osprzęcie, który sprawdzi się podczas dłuższej jazdy.
Lekka rama z aluminium, widelec z włókna węglowego, hydrauliczne hamulce tarczowe działające w każdą pogodę oraz prosty napęd 1x bez przedniej przerzutki ograniczający bałagan i ułatwiający jazdę. Nie martw się, kaseta o szerokim zakresie 11-46 zapewnia wszystkie przełożenia potrzebne do pokonania zarówno wzniesień, jak i pędzenia po płaskich odcinkach. Ponadto, pochłaniająca wibracje kierownica i ergonomiczne chwyty poprawiają komfort podczas każdej przejażdżki.
FX 3 Disc to lekki i szybki rower do fitnessu, na dojazdy do pracy i przejażdżki po okolicy. Spośród wszystkich elementów wyróżniających ten rower, najlepszym usprawnieniem jest prosty a jednocześnie sprawny napęd 1x10.
Napęd 1x daje Ci wszystkie biegi, których potrzebujesz i żadnych zbędnych
Łatwo dodać do niego akcesoria, takie jak bagażnik tylny MIK, nóżkę, błotniki, światła i inne!
To wszechstronna maszyna, która poradzi sobie z jazdą dla zdrowia, dojazdami do pracy, jak i przejażdżkami do sklepu
Linki i przewody prowadzone są wewnątrz, co chroni je przed warunkami pogodowymi i poprawia wygląd roweru
Kiedy dodasz DuoTrap S, możesz sparować FX ze smartfonem i przesłać dane z przejażdżki do swojej ulubionej aplikacji fitness
Rozwiązania
Uczyń go swoim
Dostosowanie roweru błotnikami, bagażnikami, mocowaniami bidonu uczyni go prawdziwie Twoim.
Napęd 1x
Napęd 1x10 daje więcej elastyczności, prostą zmianę przełożeń i mniej rzeczy, które mogą nie zadziałać. Wciąż zapewnia szeroki zakres przełożeń, ale z lżejszą i bardziej intuicyjną zmianą. Wszystko, czego potrzeba i nic ponadto.
Wymień pedały i pokochaj swój rower jeszcze bardziej
Pedały to dwa z pięciu punktów styku, przez które masz kontakt z rowerem. Pomimo tego, że ten model ma fabrycznie zamontowaną parę pedałów, wymiana ich na takie, które zapewniają lepszą kontrolę i przyczepność, może znacznie poprawić wrażenia z jazdy. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Polecamy pedały platformowe ze względu na wszechstronność.
Specyfikacja techniczna
| Rama |
Alpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania bagażnika i błotników, 135 x 5 mm QR |
| Widelec |
FX, włókno węglowe, mocowania bagażnika i błotnika, hamulce tarczowe flat mount, 405 mm od osi do korony oś ThruSkew 5 mm QR |
| Piasta przednia |
Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
| Zacisk przedni |
130 x 5 mm zacisk QR, ThruSkew |
| Piasta tylna |
Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
| Zacisk tylny |
152 x 5 mm z zaciskiem QR |
| Obręcz |
Bontrager, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, pod hamulce tarczowe, 32 otwory, zawór Presta |
| Szprychy |
14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona |
Bontrager H2 Comp, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm |
| Maks. rozmiar opon |
700 x 38mm bez błotników, 700 x 35mm z błotnikami |
| Manetka |
Shimano Deore M4100, 10 biegów |
| Przerzutka tylna |
Shimano Deore M5120, długi wózek |
| *Korba |
Rozmiar: XS, S, M
Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 170 mm długości |
Rozmiar: L, XL, XXL
Stop Prowheel, zębatka z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 40T, 175 mm długości |
| Kaseta |
Shimano Deore M4100, 11-46, 10-rzędowa |
| Łańcuch |
KMC X10, 10-rzędowy |
| Pedał |
Pedały Bontrager City |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: 42T, 2x/3x: 48T |
| Siodełko |
Bontrager H1 |
| Sztyca |
Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
| *Kierownica |
Rozmiar: XS, S, M
Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 600 mm szerokości |
Rozmiar: L, XL, XXL
Bontrager Satellite Plus IsoZone, stop aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, 660 mm szerokości |
| Chwyty |
Bontrager Satellite IsoZone Plus, z obejmą, ergonomiczne |
| *Wspornik kierownicy |
Rozmiar: XS, S
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: M, L, XL, XXL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
| Stery |
1 1/8" stalowa bezgwintowa |
| Hamulec |
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano, dźwignia MT201, zacisk UR300 |
| Tarcza hamulcowa |
Shimano RT26, na 6 śrub, 160 mm |
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych: 160mm przód & tylu |
| Waga |
M - 11.38 kg / 25.09 lbs |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |