- E-Bike
- Rowery
- Rowery Giant
- Rowery Trek
- Kolekcja 2025
- Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Akcesoria Rowerowe
- Oświetlenie rowerowe
- Transport i bagaż
- Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
- Nawodnienie i odżywianie
- Pompki rowerowe
- Akcesoria do rowerów dziecięcych
- Baterie
- Błotniki rowerowe
- Akcesoria i części do błotników rowerowych
- Części montażowe akcesoriów rowerowych
- Dzwonki rowerowe
- Książki i mapy
- Lusterka rowerowe
- Multitoole rowerowe
- Nóżki rowerowe
- Akcesoria i części do nóżek rowerowych
- Ochrona i zabezpieczenie roweru
- Schowki na akcesoria
- Trenażery rowerowe i akcesoria
- Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
- Wieszaki i stojaki rowerowe
- Zabezpieczenia rowerowe
-
Akcesoria Rowerowe
- Odzież
- Części
- Narzędzia i serwis
-
E-Bike
-
Rowery
-
Rowery Giant
-
Rowery Trek
-
Kolekcja 2025
-
Kolekcja 2024
-
Akcesoria
-
Oświetlenie rowerowe
-
Transport i bagaż
-
Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
-
Nawodnienie i odżywianie
-
Pompki rowerowe
-
Akcesoria do rowerów dziecięcych
-
Baterie
-
Błotniki rowerowe
-
Akcesoria i części do błotników rowerowych
-
Części montażowe akcesoriów rowerowych
-
Dzwonki rowerowe
-
Książki i mapy
-
Lusterka rowerowe
-
Multitoole rowerowe
-
Nóżki rowerowe
-
Akcesoria i części do nóżek rowerowych
-
Ochrona i zabezpieczenie roweru
-
Schowki na akcesoria
-
Trenażery rowerowe i akcesoria
-
Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
-
Wieszaki i stojaki rowerowe
-
Zabezpieczenia rowerowe
Akcesoria Rowerowe -
-
Odzież
-
Części
-
Narzędzia i serwis
-
Trek Fuel EXe 8 GX AXS S Matte Keswick 2025
Informacje ogólne
Fuel EXe 8 to gotowy na szlaki aluminiowy elektryczny rower górski, który dyskretnie wspomaga na podjazdach, dzięki czemu oszczędzasz energię na zjazdy. Podobnie jak jego karbonowy odpowiednik, wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower na szlaki, jednak z dodatkowym wsparciem w postaci maleńkiego, ale potężnego układu napędowego z przekładnią falową, z eleganckim wyświetlaczem na rurze górnej i kompaktową manetką. Jest gotowy do jazdy z ulepszonymi najważniejszymi częściami, takimi jak pełne zawieszenie FOX, szerokie koła Bontrager Line Comp Tubeless Ready i 12-rzędowy bezprzewodowy napęd GX AXS.
Wydajność jest dla Ciebie ważna tak samo jak cena. Wszystkie nowinki znajdziesz w topowym modelu Fuel EXe, rowerze który jednocześnie nie opróżnia kieszeni. Pragniesz ulepszonych komponentów działających bez zarzutu oraz solidnej ramy aluminiowej, która poradzi sobie z wyboistym terenem i zapewni wystarczające możliwości na podjazdy.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni FOX Rhythm 36 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz zawieszenie tylne FOX Performance Float X 140 mm. Do tego szerokie koła Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready, 12-rzędowy, bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli pragniesz zalet najwyższej klasy modelu Fuel EXe, ale bez wstrząsającej metki, Fuel EXe 8 jest dla Ciebie. Zyskujesz ten sam układ napędowy, wyświetlacz i geometrię, co w karbonowym odpowiedniku, a do tego ulepszone pełne zawieszenie i bezprzewodowe przerzucanie - przy bardziej ekonomicznej ramie aluminiowej.
Wszelkie zalety najwyższej klasy lekkiego e-MTB bez opróżniania kieszeni
Ulepszone pełne zawieszenie FOX i bezprzewodowy napęd SRAM zapewniają pożądane działanie
Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
Rozwiązania
TQ-HPR50 - mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Rewolucja napędu
Przerzutka SRAM Eagle T-Type jest montowana bezpośrednio do ramy z pominięciem przestarzałego rozwiązania z irytującym hakiem. To sprawia, że system jest bardziej wytrzymały oraz nie tylko lepiej wygląda, ale jest również bardziej precyzyjny pod obciążeniem i łatwiejszy w regulacji.
Specyfikacja techniczna
Rama | Alpha Platinum Aluminium, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu aluminium, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, uniwersalny hak UDH, 140 mm skoku |
---|---|
Widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205x60 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 160 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta |
Bateria | TQ 360 Wh |
---|---|
Ładowarka | Ładowarka TQ 4A |
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ |
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
Manetka | SRAM AXS POD |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Korba | SRAM GX, długość 165 mm |
Zębatka przednia | SRAM T-Type, 32T, stop aluminium |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, min. 30T |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca |
Rozmiar:
S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar:
M TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar:
L, XL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 |
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M - 20.63 kg / 45.49 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.
Dostawa
My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów
Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.
Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!
Cennik dostawy rowerów:
- dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
- dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.
Cennik Dostawy części i akcesoriów:
Płatności z góry:
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Płatności przy odbiorze:
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Raty w Interbike!
Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:
-BNP Paribas Polska S.A.
Obecnie nasza oferta to:
BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych
Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!
Darmowy montaż akcesoriów
Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!
Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!
Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl
Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.
-
Polecamy
-
Produkty podobne