Raty 10x0% na wszystkie rowery!
Cashback nawet 750zł za zakup roweru!
- E-Bike
- Rowery
- Rowery Giant
- Rowery Trek
- Kolekcja 2025
-
Akcesoria
-
Akcesoria Rowerowe
- Oświetlenie rowerowe
- Transport i bagaż
- Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
- Nawodnienie i odżywianie
- Pompki rowerowe
- Akcesoria do rowerów dziecięcych
- Baterie
- Błotniki rowerowe
- Akcesoria i części do błotników rowerowych
- Części montażowe akcesoriów rowerowych
- Dzwonki rowerowe
- Książki i mapy
- Lusterka rowerowe
- Multitoole rowerowe
- Nóżki rowerowe
- Akcesoria i części do nóżek rowerowych
- Ochrona i zabezpieczenie roweru
- Schowki na akcesoria
- Trenażery rowerowe i akcesoria
- Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
- Wieszaki i stojaki rowerowe
- Zabezpieczenia rowerowe
-
Akcesoria Rowerowe
- Odzież
- Części
- Narzędzia i serwis
-
E-Bike
-
Rowery
-
Rowery Giant
-
Rowery Trek
-
Kolekcja 2025
-
Akcesoria
-
Oświetlenie rowerowe
-
Transport i bagaż
-
Liczniki rowerowe i nawigacje GPS
-
Nawodnienie i odżywianie
-
Pompki rowerowe
-
Akcesoria do rowerów dziecięcych
-
Baterie
-
Błotniki rowerowe
-
Akcesoria i części do błotników rowerowych
-
Części montażowe akcesoriów rowerowych
-
Dzwonki rowerowe
-
Książki i mapy
-
Lusterka rowerowe
-
Multitoole rowerowe
-
Nóżki rowerowe
-
Akcesoria i części do nóżek rowerowych
-
Ochrona i zabezpieczenie roweru
-
Schowki na akcesoria
-
Trenażery rowerowe i akcesoria
-
Uchwyty samochodowe i boxy dachowe
-
Wieszaki i stojaki rowerowe
-
Zabezpieczenia rowerowe
Akcesoria Rowerowe -
-
Odzież
-
Części
-
Narzędzia i serwis
-



Trek Madone SL 6 Crimson 2025 (L)
i cenę tel.: 12 641 06 26 @: sklep@interbike.pl
Informacje ogólne
Madone SL 6 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Wykorzystuje gotową na wyścigi geometrię cechującą się wygodą na podjazdach i gotową na atak. Grupa Shimano 105 Di2 utrzymuje umiarkowaną ceną bez poświęcania błyskawicznej elektronicznej zmiany biegów. Całość zwieńczają koła z włókna węglowego dodatkowo wspomagające lekkość i sprawność.
Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Uwielbiasz niezawodną pracę grupy Shimano 105, ale chcesz dodatkowej korzyści pracującego błyskawicznie elektronicznego sterowania Di2.
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Sterowany elektronicznie napęd 2x12 Shimano 105 Di2 gwarantujący płynną pracę, a wszystko dzięki technologiom pochodzącym z topowych grup. Jako wisienka na torcie - koła z włókna węglowego zamontowane bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35.
Madone SL 6 Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy rower wysokiej klasy w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie Di2. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki.
Rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru
Bardziej przystępna rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić błyskawiczne podjazdy.
Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki czemu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach
Cieszysz się z błyskawicznej zmiany biegów, która pozostaje szybka i sprawna, dzięki technice Shimano Di2 trafiającej do 105 z wyższych grup
Lekka, wyścigowa technologia zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice
Rower ten jest fabrycznie wyposażony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka
Rozwiązania
Nasz najlżejszy Madone SL Disc w historii
Nowe lekkie i szybkie kształty aerodynamiczne połączone z lekkim a jednocześnie ekonomicznym włóknem węglowym OCLV Serii 500 czynią ramę z widelcem Gen 8 naszego najlżejszego Madone SL Disc idealną maszyną na podjazdy.
Redefiniuje szybkość
Nowe, rewolucyjne aerodynamiczne kształty rurek Full System Foil poprawiają przepływ powietrza wokół całego roweru przy zachowaniu lekkości pożądanej przez miłośników podjazdów. Ponadto cały układ roweru został zaprojektowany w najdrobniejszych szczegółach i dokładnie wypróbowany pod kątem szybkości w każdych warunkach.
IsoFlow z 80% lepszym pochłanianiem wstrząsów
Dopracowaliśmy naszą zorientowaną na wyścigi technologię komfortu, aby była jeszcze lżejsza i oferowała prawie dwa razy lepsze pochłanianie wstrząsów, dzięki czemu możesz jechać dalej i mocniej.
Korzenie w wyścigach
Madone SL powstał w oparciu o opinie najszybszych sprinterów i mistrzów podjazdów z grupy Lidl-Trek.
Regulowany aerodynamiczny kokpit
Madone Gen 8 jest węższy przy klamkomanetkach niż w chwycie dolnym, dzięki czemu możesz dostosować pozycję pod kątem aerodynamiki i mocy. Ponadto dwuczęściowa konstrukcja pozwala szybko i łatwo dostosować dopasowanie.
Akcesoryjne bidony aerodynamiczne znacznie przyspieszają Twój cały rower
Akcesoryjne aerodynamiczne bidony i koszyki na bidon RSL zostały opracowane z kształtami aero Madone Full System Foil, aby uczynić cały rower jeszcze szybszym.
Nowe rozmiary rowerów szosowych
Odświeżyliśmy rozmiarówkę, aby dopasować ją do jeszcze szerszej gamy rowerzystów, jednocześnie zmniejszając liczbę i ograniczając nakładanie się rozmiarów, aby ułatwić znalezienie tego odpowiedniego.
Shimano 105 Di2
Dzięki wspólnej platformie Di2 używanej również w Dura-Ace i Ultegra, wyrafinowanej ergonomice, kombinacji przełożeń zoptymalizowanych pod kątem Shimano 105 oraz wyjątkowym hamulcom tarczowym Shimano 105 Di2 R7100 otwiera nową erę ekonomicznych, wydajnych, 12-biegowych napędów. Możesz ustawić go tak, jak lubisz, używając łatwej w obsłudze aplikacji Shimano E-Tube.
Specyfikacja techniczna
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142x12 mm |
---|---|
Widelec | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Waga | ML - 8.16 kg / 17.99 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Ładowarka | Z kablem do ładowania |
---|
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T |
*Korba | Rozmiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 54T, 2x: 56/43 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |
*Siodełko | Rozmiar: XS, S Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm |
---|---|
Rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|
*Sztyca | Rozmiar: XS, S, M, XL Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka |
Rozmiar: ML, L Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm |
Rozmiar: S, M Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm |
|
Rozmiar: ML, L Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm |
|
Rozmiar: XL Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm |
|
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości |
Rozmiar: S, M Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości |
|
Rozmiar: XL Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości |
|
Tarcza hamulcowa | Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu |
Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.
Cashback za rower!
Odbierz nawet 750zł Cashbacku za zakupiony rower. Wystarczy, że zakupisz i opłacisz rower o wartości powyżej 4999zł a my wyślemy ci kod rabatowy na następne zakupy. Kod ważny jest na cały asortyment!
Wartości kodów rabatowych to:
250zł - dla rowerów o wartości powyżej 4999zł do 9999zł
500zł - dla rowerów o wartości powyżej 9999zł do 14999zł
750zł - dla rowerów droższych niż 14999zł
Akcja dotyczy rowerów z cenami sugerowanymi przez producenta. Kod rabatowy ważny jest tylko po zrealizowaniu zamówienia. Jeżeli zwrócisz rower kod zostanie anulowany. Kod ważny jest 1 miesiąc.
Dostawa
My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów
Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.
Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!
Cennik dostawy rowerów:
- dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł (nie dotyczy rowerów marki Trek, Unibike, Giant, Liv). Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
- dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.
Cennik Dostawy części i akcesoriów:
Płatności z góry:
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
- przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Płatności przy odbiorze:
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
- przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
- przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa
Raty w Interbike!
Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:
-BNP Paribas Polska S.A.
Obecnie nasza oferta to:
BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas
BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych
Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!
Darmowy montaż akcesoriów
Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!
Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!
Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl
Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.
-
Polecamy
-
Produkty podobne