Informacje ogólne
Marlin 6 to idealna maszyna do poprawienia umiejętności na szlaku. Jego nowa bardziej zrelaksowana geometria ułatwia kontrolę na zjazdach, a usprawniony widelec amortyzowany pozwala okiełznać wyboiste trasy. Zintegrowane mocowania na bagażnik i nóżkę ułatwiają dodawanie akcesoriów do tej wszechstronnej maszyny.
Chcesz roweru na szlaki przystosowanego do pewnej jazdy po gruncie, a jednocześnie wystarczająco wszechstronnego, aby nadawał się do dojazdów do pracy czy szkoły.
Lekka aluminiowa rama z nowoczesną geometrią do jazdy po szlakach i wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, które chroni je, a jednocześnie nadaje rowerowi elegancji. Widelec amortyzowany RockShox Judy o 100 mm skoku wygładza kamienie, korzenie i nierówności na szlaku, bezproblemowa 10-biegowa przerzutka Shimano CUES i konkretna moc hydraulicznych hamulców tarczowych.
Marlin 6 to idealny rower na szlaki dla rowerzystów, którzy chcą zrobić postępy na nawierzchniach gruntowych i szukają roweru, który pozwoli im też zjechać z utartej ścieżki.
Marlin Gen 3 oferuje sprawność na szlaki, dzięki prześwitowi na większe opony, wewnętrznemu prowadzeniu linek sztycy regulowanej, osi tylnej ThruSkew oraz dłuższej, bardziej zrelaksowanej geometrii poprawiającej stabilność na stromszych szlakach i przy większych prędkościach
Dzięki widelcowi RockShox o 100 mm skoku kamienie i korzenie odchodzą w zapomnienie
Dzięki mocowaniom na błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy.
Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów ułatwia dodanie sztycy regulowanej, która pozwoli Ci w sekundę obniżyć siodełko dla bardziej komfortowego zjazdu
Modele Marlin w rozmiarach XXS i XS mają zagiętą rurę górną i niższy przekrok, dzięki czemu ułatwia osobom o drobniejszej posturze wsiadanie i zsiadanie
Rozwiązania
Dlaczego mój rower ma zakrzywioną rurę górną?
Mniejsze ramy mają górną rurę opadającą w kierunku rury podsiodłowej. Taka konstrukcja pozwala uzyskać niższy przekrok, co jest korzystne dla niższych rowerzystów, ponieważ pozwala im łatwiej wsiadać na swój rower. Większe ramy posiadają proste rury górne, ponieważ wyżsi rowerzyści z dłuższymi nogami zazwyczaj nie mają problemów z wysokością przekroku.
Dopasowanie do każdego rowerzysty
Modele Marlin są dostępne w siedmiu rozmiarach ram, co zapewnia dopasowanie do każdego wzrostu, a inteligentny rozmiar kół Smart Wheel Size to pewność posiadania najszybszego pasującego koła. Najmniejsze rozmiary są nawet wyposażone w krótkie klamki i węższe kierownice dla lepszego sterowania i wygody mniejszych rowerzystów.
Zaawansowana technologia, super oferta
Marlin wygląda i jeździ nieprzeciętnie. Cechuje się rozwiązaniami zwykle dostępnymi tylko w droższych rowerach, na przykład stylową ramą z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, które chroni je przed czynnikami zewnętrznymi i zapewnia dłuższą eksploatację.
Shimano CUES
Inspirowany zapotrzebowaniem na napęd, który byłby jednocześnie bezproblemowy, wydajny i miał dłuższą żywotność, Shimano CUES stanowi fundament wszechstronnego i wytrzymałego roweru elektrycznego i zwykłego. CUES posiada nową technologię napędową Shimano - LINKGLIDE - która znacząco wydłuża cykl życia szybko zużywających się elementów takich jak łańcuch, kaseta czy zębatka.
Shimano LINKGLIDE
Technologia LINKGLIDE została stworzona specjalnie w celu osiągnięcia niesamowitej trwałości, bez rezygnacji z płynnego, szybkiego przełożenia - oraz lekkości pedałowania. Dostępna wyłącznie w napędach Shimano CUES.
Wymień pedały i pokochaj swój rower jeszcze bardziej
Pedały to dwa z pięciu punktów styku, przez które masz kontakt z rowerem. Pomimo tego, że ten model ma fabrycznie zamontowaną parę pedałów, wymiana ich na takie, które zapewniają lepszą kontrolę i przyczepność, może znacznie poprawić wrażenia z jazdy. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Polecamy pedały platformowe ze względu na wszechstronność.
Specyfikacja techniczna
| *Rama |
Rozmiar: XXS , XS
Alpha Silver Aluminum, zakrzywiona rura górna, wewnętrzne prowadzenie linek przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm |
Rozmiar: S
Alpha Silver Aluminum, wewnętrzne prowadzenie linek tylnej przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Alpha Silver Aluminum, wewnętrzne prowadzenie linek tylnej przerzutki i sztycy regulowanej, mocowania bagażnika i nóżki, ThruSkew 135x5 mm |
| *Widelec |
Rozmiar: XXS
RockShox Judy ze sprężyną, wstępne naprężenie, blokada TurnKey, przesunięcie 42 mm dla kół 27.5", 100 mm QR, 80 mm skoku |
Rozmiar: XS , S
RockShox Judy ze sprężyną, wstępne naprężenie, blokada TurnKey, przesunięcie 42 mm dla kół 27.5", 100 mm QR, 100 mm skoku |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
RockShox Judy ze sprężyną, wstępne naprężenie, blokada TurnKey, przesunięcie 46 mm dla kół 29", 100 mm QR, 100 mm skoku |
| Maks. kompatybilny skok widelca |
120mm, XXS: 80mm |
| Piasta przednia |
Formula DC-20, ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, 100 mm ThruSkew |
| *Piasta tylna |
Rozmiar: XXS , XS , S
Formula DC-22, ze stopu aluminium, na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, zacisk QR 135 x 5 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
| Zacisk tylny |
173 x 5 mm z zaciskiem QR |
| Obręcz |
Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
| *Opona |
Rozmiar: XXS
Bontrager XT3 Elite, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 26 x 2,35" |
Rozmiar: XS , S
Maxxis Ardent Race, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa EXO, stopka zwijana, 60tpi, 27.5x2.35" |
Rozmiar: XS , S
Maxxis IKON, do zastosowań bezdętkowych, obudowa EXO, stopka zwijana, 60 tpi, 27,5 x 2,35" |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Maxxis Ardent Race, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa EXO, stopka zwijana, 60tpi, 29x2.35" |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Maxxis IKON, do zastosowań bezdętkowych, obudowa EXO, stopka zwijana, 60 tpi, 29 x 2,35" |
| Maks. rozmiar opon |
Rama: 29 x 2,40" (XXS: 26 x 2.40", XS i S: 27,5 x 2,40"), Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
| Manetka |
Shimano U6000, 10-rzędowa |
| Przerzutka tylna |
Shimano CUES U6000 GS |
| *Korba |
Rozmiar: XXS , XS
FSA Alpha Drive, 30T, 160 mm długości |
Rozmiar: S , M , ML
FSA Alpha Drive, 30T, 170 mm długości |
Rozmiar: L , XL , XXL
FSA Alpha Drive, 30T, 175 mm długości |
| Wkład suportu |
FSA, 73 mm, gwintowane, łożysko uszczelniane, oś 122,5 mm |
| Kaseta |
Shimano CUES LG300, LINKGLIDE, 11-48, 10-rzędowa |
| Łańcuch |
Shimano LG500 |
| Pedał |
VP-536 nylonowe, platformowe |
| Maks. wielkość zębatki |
1x: Informacje dostępne w FAQ, 2x: 36T, 3x: 42T |
| Siodełko |
Bontrager Verse Short, szyny ze stali nierdzewnej |
| *Sztyca |
Rozmiar: XXS
Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 300 mm |
Rozmiar: XS , S , M
Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Rozmiar: ML , L , XL , XXL
Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 400 mm |
| *Kierownica |
Rozmiar: XXS , XS
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm |
Rozmiar: S
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
| Chwyty |
Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
| *Wspornik kierownicy |
Rozmiar: XXS , XS , S
Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
Rozmiar: XL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości |
Rozmiar: XXL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
| Stery |
Półzintegrowane, 1-1/8" |
| Tarcza hamulcowa |
Tektro, na 6 śrub, 160 mm |
| *Zestaw hamulcowy |
Rozmiar: XXS , XS , S
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M276 z dźwignią o krótkim skoku |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M275 |
| Rozmiar tarczy |
Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 180mm (XXS: 160mm), Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
| Waga |
M - 14.50 kg / 31.97 lbs (z dętkami) |
| Ograniczenie wagowe |
Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |