Powered by Smartsupp
Brak towaru

Trek Slash 9.8 XT XL 29" Wheel Lithium Grey 2022

Symbol: 5263666
Dostępność: niedostępny
19921.62 23999.00 -17%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
23999
Wybierz rozmiar:
szt.
Dostawa w ciągu: 5-8 dni roboczych
EAN:
601842617199

Informacje ogólne

Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać. Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od RockShox sprawiają, że ta maszyna o dużym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa.

Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć wspaniałe chwile podczas wyścigów enduro lub niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a wydajność regulowanego zawieszenia jest dla Ciebie ważniejsza niż posiadanie pięknego napędu z górnej półki.

Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z nowym damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a dodatkowo nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo mocnymi 38 mm goleniami. Napęd Shimano XT z 12 biegami nad wyraz płynnie zmieniający przełożenia za jednym ruchem kciuka oraz koła Line Elite 30 z włókna węglowego ze 108-zębową piastą Rapid Drive umożliwiającą szybkie przyspieszanie w momentach, w których najbardziej go potrzebujesz.

To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich. Otrzymujesz do dyspozycji całkowicie nową technologię zawieszenia, przeważnie zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w pakiecie z zupełnie nową ramą. W przypadku Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie - a więc naprzód!

Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy

Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu

Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę

Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół

Duży schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu

Rozwiązania

Schowek wewnętrzny

Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.

Damper RockShox Super Deluxe Thru Shaft

Zupełnie nowy RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft to najbardziej wyrafinowany amortyzator na rynku, z nową sprężyną powietrzną i wyjątkowym damperem Thru Shaft, który zapewnia stałą przyczepność, płynną kontrolę i działanie potrzebne do całodziennego szaleństwa na zjazdach.

Active Braking Pivot

Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.

Pełna ochrona ramy

Wymienne osłony rury dolnej chronią spód ramy przed uderzeniami kamieni oraz odłamkami na szlaku i kiepskimi uchwytami bagażników rowerowych, dzięki czemu zapomnisz o możliwych uszkodzeniach i skupisz się na kolejnym szybkim zjeździe.

Włókno węglowe OCLV Mountain

Włókno węglowe firmy Trek przeznaczone do jazdy górskiej jest mocniejsze dzięki zastosowaniu wyjątkowych materiałów i procedur, zaawansowanej inżynierii firmy Trek oraz wysokim standardom testowania.

Rapid Drive 108

W każdym modelu wykorzystano piasty Rapid Drive 108 zapewniające 108 punktów zazębiania, co gwarantuje szybkie przyspieszenie oraz pewny napęd nawet w najbardziej wymagającym terenie.

Specyfikacja techniczna

Rama Trójkąt przedni i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku
Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230x62,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 180mm (596mm od osi do korony)

Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,50", Widelec: Patrz dane producenta

Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba Shimano XT M8120, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości
Wkład suportu Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
*Łańcuch Rozmiar: S , M , ML , L , XL
Shimano XT M8100, 12-biegowa
Rozmiar: M , ML , L , XL
Shimano Ultegra/XT M8100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T, min. 28T

Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M , ML
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
Rozmiar: L
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
Rozmiar: XL
Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Pro, ze stopu aluminium, z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości
Stery Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano XT M8120
*Tarcza hamulcowa Rozmiar: M , ML , L , XL
Shimano RT76, na 6 śrub, 180 mm
Rozmiar: M , ML , L , XL
Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 220mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca

Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy

Waga M - 14.56 kg / 32.1 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Parametry:
Średnica koła:
29"
Rozmiar ramy:
XL
Płeć:
Unisex
Typ roweru:
Enduro
Rodzaj ramy:
Karbonowa
Rodzaj amortyzacji:
Pełne zawieszenie
Liczba biegów:
12
Rodzaj hamulca:
Tarczowe hydrauliczne
Światła:
Nie
Stopka:
Nie
Zestaw błotników:
Nie
Rok modelowy:
2022
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Negocjuj cenę!
Podpis:
E-mail:
Negocjuj cenę!:

Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.

Dostawa

My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów

Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.

Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!

Cennik dostawy rowerów:

  • dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
  • dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.

Cennik Dostawy części i akcesoriów:

Płatności z góry:

  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Płatności przy odbiorze:

  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Raty w Interbike!

Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:

-BNP Paribas Polska S.A.

Obecnie nasza oferta to:

BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych

Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!

Darmowy montaż akcesoriów

Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!

Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!

Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl

Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.