Informacje ogólne
Lekkie i wytrzymałe koło z włókna węglowego o szerokości wewnętrznej 25 mm z karbonu OCLV NEXT zoptymalizowane pod kątem opon szosowych i gravel o większej pojemności.
Król każdej drogi
Aeolus Pro 37V jest ostatnim słowem w kwestii ulepszania tarcz szosowych. Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT oznacza mocniejsze, bardziej wytrzymałe koło, które pomaga pochłaniać wibracje i zapewnia płynniejszą, szybszą jazdę. Zoptymalizowana pod kątem aerodynamiki obręcz o szerokości wewnętrznej 25 świetnie współpracuje z oponami szosowymi i gravel o większej pojemności, a także pozwala jeździć z mniejszymi ciśnieniami w celu poprawy przyczepności, co przekłada się na szybszą i jednocześnie pewniejszą jazdę.
Szczegóły produktu
1 -
Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pomaga w pochłanianiu wibracji dla płynniejszej i szybszej jazdy
2 -
Głębokość 37 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zapewniają najwyższą wydajność szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym.
3 -
Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe
4 -
Piasty szosowe Rapid Drive 108 zapewniają szybkie zazębianie, a tym samym większe przyspieszenie oraz większą kontrolę
5 -
Sztywna oś przelotowa 12 mm, pod tarcze Centerlock, DT Swiss Aerolite 14, 17 szprych i nyple ze stopu Prolock
6 -
Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
7 -
Wyprodukowano w USA z komponentów z całego świata, bez limitu wagi rowerzysty
8 -
Maksymalne ciśnienie opon: 28c - 90 psi (6,2 bara) | 32c - 70 psi (4,8 bara) | 40c - 50 psi (3,4 bara)
Rozwiązania
Termoplastyczne włókno węglowe OCLV NEXT
Produkcja włókna węglowego nowej generacji - nowe termoplastyczne włókno węglowe zastępuje kruche i toksyczne żywice mocniejszymi polimerami, których produkcja jest łatwiejsza i bardziej ekologiczna. Jednocześnie pozwala stworzyć mocniejsze koła sprawniej pochłaniające wibracje, co przekłada się na płynniej jeżdżący, szybszy i mocniejszy rower.
Szersze, wygodniejsze, szybsze
Szerokość wewnętrzna 25 mm przekłada się na lepsze oparcie dla szerszej opony szosowej lub szutrowej oraz zwiększa całkowitą objętość opony. Dodatkowa objętość pozwala jeździć z niższym ciśnieniem, co poprawia komfort i przyczepność, a w niektórych warunkach na drodze oznacza też szybsze toczenie.
Piasta szosowa Rapid Drive 108
Bębenek ze 108 punktami zazębiania oznacza szybsze przyspieszanie i bardziej precyzyjne czucie dodające pewności, kontroli i niezawodności podczas jazdy.
Obchodzą się lekko z planetą
W przeciwieństwie do tradycyjnego włókna węglowego utrwalanego termicznie, włókno węglowe OCLV NEXT jest w 100% przystosowane do recyklingu. Pozwala też zrezygnować z dodatkowego szlifowania i usuwania zadziorów, co ogranicza o 95% emisję lotnych związków organicznych i pyłów włókna węglowego względem procesów wykańczania tradycyjnych karbonowych obręczy. Produkcja w USA pozwala nam również ograniczyć ślad węglowy logistyki.
Wyprodukowane w USA
Koła Aeolus Pro 37V i Aeolus Pro 49V są wytwarzane w USA z elementów produkowanych lokalnie i za granicą.
Czyste, szybkie wykończenie
Obręcze OCLV NEXT produkowane są na podstawie obrabianej laserowo formy. Autentyczna estetyka nie tylko świetnie wygląda, ale też pozwala ograniczyć masę, ponieważ niepotrzebne są farby ani naklejki. Pozwala to ograniczyć o nawet 95% poziom emisji lotnych związków organicznych i pyłów włókna węglowego związanych z procesem wykańczania tradycyjnych karbonowych obręczy.
Gwarancja na całe życie
Koła z włókna węglowego mogą zmniejszyć masę Twojego roweru i poprawić Twoje osiągi — a jeśli wybierzesz firmę Bontrager, Twoja inwestycja będzie odpowiednio zabezpieczona. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager objęte są dożywotnią gwarancją dla ich pierwotnego właściciela.
Zoptymalizowana aerodynamika
Koła Aeolus Pro zostały zaprojektowane i zoptymalizowane z myślą o kołach 700 x 28c. Tak bardzo, że z identycznymi oponami koła Aeolus Pro 49V są nawet szybsze niż koła Aeolus RSL 51 o wyższym profilu.
Specyfikacja techniczna
| Rozmiar |
Front, Not applicable |
Rear, Shimano HG 10/11-speed |
| Przód/tył/para |
Przód |
Tył |
| Średnica |
700C |
700C |
| Typ |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Tubeless Ready (TLR)/clincher |
| Kompatybilność kasety |
Nie dotyczy |
Shimano HG 10/11-biegowe |
| Szerokość piasty |
100 mm |
142 mm |
| Otwory |
24 |
24 |
| Cieniowanie |
14/17/14 |
14/17/14 |
| Przekrój poprzeczny |
Eliptyczny |
Eliptyczny |
| Typ mocowania tarczy |
Tarcza Centerlock |
Tarcza Centerlock |
| Załącznik |
Oś przelotowa |
Oś przelotowa |
| Rodzaj blokowania nypli |
Ze stopu, samoblokujące |
Ze stopu, samoblokujące |
| Wentyl |
Presta |
Presta |
| Hub engagement (rear) |
Nie dotyczy |
108 |
| Rim width (inner) |
25 mm |
25 mm |
| Rim depth |
37 mm |
37 mm |
| ISO 5775-2 compliant |
Tak |
Tak |
| Materiał - Obręcz |
Karbonowe |
Karbonowe |
| Masa |
650g |
815g |